СЭЗИС - Бүтээлийн сан
Сүүлд нэмэгдсэн
Нэвтрэх
Нүүр хуудас
→
Эрдмийн ажил
→
Дипломын ажил
→
Мастерын зэрэг горилсон дипломын ажил
→
Бизнесийн менежмент/Мастер/
→
Сүүлд нэмэгдсэн
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Бизнесийн менежмент/Мастер/: Сүүлд нэмэгдсэн
Одоо 121-140 харуулж байна. 592
Өмнөх хуудас
Дараагийн хуудас
Эмэгтэйчүүдийн карьерын амжилтад ажил-гэрбүлийн зөрчилдөөний нөлөөлөл ба эсрэг арга хэмжээний судалгаа
Lin, Saqiri
(
2022-06-17
)
Энэхүү судалгаанд бид "гэр бүл-ажлынзөрчил" ба "ажил мэргэжлийн амжилт"-ыг хувьсагч болгон, тэдгээрийн харилцааг судлах, "байгууллагын дэмжлэгийн талаарх ойлголт"-ыг "бие даасан хувьсагч", "гэрбүл-ажлын зөрчил", "карьерын ...
ҮҮРЭН ХОЛБООНЫ КОМПАНИУДЫН ЯЛГААТАЙ БИЗНЕС ЗАГВАРУУДЫГ ҮНЭ ЦЭНИЙН САНАЛААР НЬ ХАРЬЦУУЛАХ НЬ
Даваадэлэг, Бямбасүрэн
(
2022-06-09
)
Монгол улсын үүрэн холбооны салбарын тасралтгүй хөгжилд тухайн салбарт үйл ажиллагаа явуулж буй компаниудын хувьд хэрэглэгчид хэрхэн ялгаатай үнэ цэнийг санал болгож буйг тодорхойлж компанийн бүтэээж буй үнэ цэнийг ...
УУЛ УУРХАЙН САЛБАРЫН АЖИЛТНУУДЫН АЖИЛ АМЬДРАЛЫН ТЭНЦВЭРТ БАЙДАЛ АЖЛЫН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИД НӨЛӨӨЛӨХ НЬ
Дамдинбаатар, Норовбадам
(
2022-06-08
)
Монгол Улсын эдийн засаг, нийгмийн хөгжилд уул уурхайн салбар чухал үүрэг гүйцэтгэдэг бөгөөд ДНБ-д аж үйлдвэрийн салбар тэр дундаа уул уурхайн салбар багагүй хувийг эзэлж, экспортын нийт бүтээгдэхүүний 70 гаруй хувийг ...
БОЛОВСРОЛЫН ЧАНАРЫН БАТАЛГААЖУУЛАЛТЫН ХАРЬЦУУЛСАН СУДАЛГАА
Yu, Feng
(
2022-06-03
)
Монгол улсад Боловсролын Магадлан Итгэмжлэх Үндэсний Зөвлөл нь сургалтын байгууллага, суралцагч, дэмжигч байгууллага, төр ба олон нийт, ажил олгогчдын оролцоонд тулгуурлан боловсролын үйлчилгээний чанарыг тасралтгүй ...
Байгууллагын соёлын ач холбогдлын тухай /Хиссен группын жишээн дээр хийсэн судалгаа/
Gong, Lina
(
2022-06-03
)
Хисенс групп нь үүсгэн байгуулагдсанаас хойш 50 гаруй жилийн хугацаанд нийгэмд олон тооны өндөр чанартай бүтээгдэхүүнийг бий болгоод зогсохгүй биет бус оюун санааны баялагийг хуримтлуулж ирсэн. Компани тасралтгүй ахиц ...
Өвөр Монголын тосгоны банкуудын стратегийн хүний нөөцийн удирдлагын судалгаа
Bao, Guiyue
(
2022-06-03
)
Энэхүү бүтээлд дотоод, гадаадын холбогдох ном зохиол, судалгааны үр дүнд тулгуурлан шинжилгээний судалгааны арга, харьцуулсан шинжилгээний аргыг иж бүрэн ашиглаж, Өвөр Монголын хөдөө тосгоны банкуудын дотоод, гадаад орчны ...
БРЭНДИЙН ТУРШЛАГЫГ БИЙ БОЛГОХ БАЙДЛААР БРЭНД ЭНГЭЙЖМЕНТ БОЛОН ҮНЭ ЦЭНИЙГ ХАМТРАН БҮТЭЭХ /ВИРТУАЛ ХӨРӨНГИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭР/
Отгонзул, Баттулга
(
2022-06-03
)
Энэхүү судалгааны ажлаараа интерактив брэндийн туршлагыг бий болгох байдлаар брэнд энгэйжмент болон үнэ цэнийг хамтран бүтээх ямар боломжууд байгааг, монголын виртуал хөрөнгийн брэндүүдээс зах зээлийн үнэлгээгээрээ хамгийн ...
Олон талт ялгаатай байдлын удирдлага нь байгууллагын итгэл, ажилтны энгэйжментэд нөлөөлөх нь
Равжих, Оюунцэцэг
(
2022-06-03
)
Байгууллагын зан төлөвийн чухал индикатор бол байгууллагын итгэл, ажилтны энгэйжмент байдаг. Эдгээр үзүүлэлтийг нэмэгдүүлэхийн тулд олон талт ялгаатай байдлын удирдах асуудал чухал байгааг сүүлийн үеийн олон судлаачид ...
БИЗНЕСИЙН ЭКОСИСТЕМИЙН ХАРАА ДАХЬ СҮҮНИЙ КОМПАНИЙН ХӨГЖЛИЙН СТРАТЕГИЙН СУДАЛГАА
WANG, YONGQIANG
(
2022-06-03
)
сүү, сүүн бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэл бүрэн сэргэж,салбарын өрсөлдөөний энэ үед манай улсын сүү, сүүн бүтээгдэхүүний томоохон үйлдвэрүүд хэрэглэгчдэд чиглэсэн хөгжлийн стратегийг боловсруулж, оновчтой болгосон.одоогийн ...
Даатгуулагчдын даатгалын компаниа солих зан төлөвийн судалгаа
Гүнчинсүрэн, Эрдэнэчимэг
(
2022-06-03
)
1934 онд Монгол улсад даатгалын салбар үүсч хөгжсөнөөс хойш өнөөг хүртэл хэдэн хэдэн даатгалын компаниуд үйл ажиллагаа эрхэлж, зарим нь татан буугдан, зарим нь үйл ажиллагаагаа үргэлжлүүлж байна. Өнөөгийн байдлаар Монгол ...
ТӨСЛИЙН БАГИЙН ГИШҮҮДИЙГ СОНГОХОД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА /АРИЛЖААНЫ БАНКНЫ ЖИШЭЭН ДЭЭР/
Цэцэгмаа, Эрдэнэсолонго
(
2022-06-03
)
Сүүлийн жилүүдэд төсөлт ажлууд эрчимтэй хөгжиж байгаа билээ. Монгол улсын нэгэн томоохон арилжааны банкны хувьд 1 жилд 200 орчим IT болон бизнесийн төслүүд хэрэгжиж байна. Төслийг хэрэгжүүлж, амжилтанд хүргэж буй голлох ...
Дижитал стратеги: Опен-банкны инноваци ба санхүүгийн экосистемийн хөгжил
Ганбат, Дуламсүрэн
(
2022-06-02
)
Энэхүү судалгааны ажил нь Монгол улс дахь арилжааны банкууд опен-банкны стратегийг хэрхэн хэрэгжүүлж байгаа, банк болон финтек байгууллагууд опен-банкны орчинд өрсөлдөх эсвэл хамтран ажиллах сонирхолтой байгаа эсэхийг ...
БАЙГУУЛЛАГЫН ГҮЙЦЭТГЭЛД УДИРДАХ АЖИЛТНЫ МАНЛАЙЛЛЫН ҮЗҮҮЛЭХ НӨЛӨӨ /БАНКНЫ САЛБАРЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР/
Лхагваа, Нямдулам
(
2022-06-02
)
Банкны салбар нь ижил төстэй бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй, өрсөлдөөн ихтэй салбар. Сүүлийн жилүүдэд хурдацтай хөгжиж буй салбарын үр дүнтэй удирдахад удирдагчийн манайлалын арга барил хэрхэн нөлөө үзүүлж буйг судлах зорилгоор ...
Цахим шилжилтийн байгууллагын соёлд үзүүлж буй нөлөөлөл
Батбэлэг, Номин
(
2022-06-02
)
Технологи хэмээх үг хүмүүсийн өдөр тутмын амьдралын хэмнэлд өөрийн байр сууриа аль хэдийн олжээ. Өмнө нь цахим хэмээх үг технологийн чиглэлээр ажиллаж буй хэсэг бүлэг хүмүүс, аль эсвэл тодорхой цөөн тооны салбарын ...
МОНГОЛД ЦАХИМ ХУДАЛДААНЫ С2С ТӨРЛИЙГ ХӨГЖҮҮЛЭХ ЗАРИМ АСУУДЛУУД
Ууганбаяр, Болорчимэг
(
2022-06-02
)
Энэхүү судалгааны хүрээнд Монгол улсын цахим худалдааны С2С төрлийн хэрэглэгчийн худалдан авалтад нөлөөлөх хүчин зүйлсийг гаргаж ирж, салбарын тэргүүлэгч платформын онцлогууд дээр харьцуулан хийж гүйцэтгэсэн. Ковид ...
Уурхайн барилгын төсөлд нөлөөлөх гаднын болон дотоод хүчин зүйлсийн асуудлыг шийдвэрлэх арга зам
Бат-Эрдэнэ, Амаржаргал
(
2022-06-02
)
Монгол орны хувьд уул уурхайн салбар нь дотоодын төсвийн 30 хувийг бүрдүүлдэг. Гэвч 2019 оны сүүлээр гарсан Ковид-19 халдварт вирус нь дэлхий нийтийг хамарсан цар тахал болон хувирсан бөгөөд улмаар олон улс хилээ хааж ...
Нөлөөллийн маркетинг нь хэрэглэгчдийн брендэд итгэх итгэлд нөлөөлөх нь /Арилжааны банкны жишээн дээр/
Амар, Оюундарь
(
2022-06-02
)
Бизнесийн урт хугацаанд амжилттай үйл ажиллагаагаа явуулах үндсэн нөхцөл нь үнэнч хэрэглэгч юм. Үнэнч хэрэглэгч нь брендэд итгэх хэрэглэгчийн итгэлээс үүсдэг. Харин хэрэглэгчийн брендэд итгэх итгэлийг үүсгэхийн тулд ...
Хэрэглэгчийн гоо сайхны брэндүүдийг худалдан авах хүсэл эрмэлзэлд нийгмийн сүлжээн дэх инфлюенсерүүдийн нөлөөллийг тодорхойлох
Намжилсүрэн, Оюунтуяа
(
2022-06-02
)
2019 оны Фэйсбүүкийн үзүүлэлтээр эмэгтэйчүүдийн топ-15 хайлтад гоо сайхны бүтээгдэхүүн, дэлгүүртэй холбоотой хайлт дээгүүр байрыг эзэлж байна (Золзаяа, 2021). Гоо сайхны бүтээгдэхүүний салбарын хамгийн үр дүнтэй сурталчилгааны ...
ГҮЙЦЭТГЭЛИЙН УДИРДЛАГЫН ТОГТОЛЦООНЫ ХЭРЭГЖИЛТИЙГ САЙЖРУУЛАХ АРГА ЗАМУУД
Цогоо, Баярмаа
(
2022-05-31
)
Гүйцэтгэлийн удирдлагын тогтолцоог байгууллагууд зорилго зорилтоо амжилттай хэрэгжүүлэх үр дүнтэй хэрэгсэл гэж үздэг. Байгууллагууд ямар ч үнэлгээний систем гаргаж ирсэн хэрэгжилтийн үе шатандаа очоод маш их алдаанууд ...
ЕБС-ийн багш нарын үнэнч байх хандлагад байгууллагын итгэлийн үзүүлэх нөлөө
Цагаанхүү, Болорцом
(
2022-05-31
)
Энэхүү судалгааны үндсэн зорилгын хүрээнд ЕБС-ын багш нарын байгууллагадаа үнэнч байх хандлагад байгууллагын итгэлийн үзүүлэх нөлөөг судлах, хоорондын хамаарал болон уялдаа холбоог олж тодорхойлсон. Судалгаанд Улаанбаатар ...
Одоо 121-140 харуулж байна. 592
Өмнөх хуудас
Дараагийн хуудас
Хайлт
Хайлт
Энэ бүрдэл
Дэлгэрэнгүй хайлт
Харах
Мэдээллийн сан
Бүлэг болон бүрдлүүд
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Энэ бүлэг
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Миний хаяг
Нэвтрэх
Бүртгүүлэх