СЭЗИС - Бүтээлийн сан
Сүүлд нэмэгдсэн
Нэвтрэх
Нүүр хуудас
→
Эрдмийн ажил
→
Дипломын ажил
→
Бакалаврын зэрэг горилсон дипломын ажил
→
Бизнесийн удирдлагын бакалаврын диплом
→
Маркетинг
→
Сүүлд нэмэгдсэн
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Маркетинг: Сүүлд нэмэгдсэн
Одоо 81-100 харуулж байна. 164
Өмнөх хуудас
Дараагийн хуудас
Үйлчилгээний чанарын харьцуулсан судалгаа (CU, Cirkle K конвиниенс дэлгүүрийн жишээн дээр)
Далай, Янжинлхам
(
2021-06-17
)
Өнөөгийн завгүй нийгэмд ажил, сургууль, гэртэйгээ ойрхон хэрэгцээгээ хангах, яарч явахдаа ороод гарахад удахгүйгээр ажлаа амжуулах тийм л тав тухтай газар зайлшгүй хэрэгтэй байгаа ба үүнийг бидний мэдэхээр конвиниенс дэлгүүр ...
Үл хөдлөх хөрөнгийн сонголтод шашны үнэт зүйл нөлөөлөх нь
Болд, Нандин
(
2021-06-17
)
Уг судалгаа нь хүний шашны үнэт зүйл нь үл хөдлөх хөрөнгө худалдан авалт хийгдэх үед нөлөөлдөг эсэхийг тодорхойлох судалгааны ажил юм. Судалгааны дизайны хувьд худалдан авагчдад бүрэн шаардлагад нь нийцэх, тохирсон үл ...
ОРГАНИК ХҮНСНИЙ БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ХҮСЭЛ ЭРМЭЛЗЭЛД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА
Баасанжав, Мандахай
(
2021-06-17
)
Энэхүү судалгааны зорилго нь органик хүнсний бүтээгдэхүүн хэрэглэгчдийн худалдан авах хүсэл эрмэлзэлийг органик жүүсний жишээн дээр судлах явдал юм. Судалгааны ач холбогдлын хувьд органик хүнсний бүтээгдэхүүний салбарт ...
Нийгмийн сүлжээн дэх сурталчилгааны контент үзэх хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа
Батсүрэн, Номин-Эрдэнэ
(
2021-06-16
)
Энэхүү судалгаа нь түргэн хоол хэрэглэгчдийн жишээн дээр нийгмийн сүлжээн дэх сурталчилгааны видео болон зурган контент үзэх хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг тодорхойлох эмпирик судалгаа хийх зорилготой. Онолын ...
AIESEC ТББ-н солилцооны хөтөлбөрт хамрагдах шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа
Батаа, Билгүүн
(
2021-06-15
)
Энэхүү судалгаа нь AIESEC ТББ-н дадлагат солилцооны хөтөлбөр болох Global Talent-г Монголд хэрэгжүүлэх нь хэр үр дүнтэй болохыг тодорхойлохын тулд зах зээлүүд болох гадаадад ажиллах хүсэлтэй байгаа залуучууд болон гадаад ...
Жижиглэн худалдааны дэлгүүрээр үйлчлүүлэгчийн туршлага брэндийн үнэнч байдалд нөлөөлөх нь /И-март жижиглэн худалдааны дэлгүүрийн жишээн дээр/
Гантөмөр, Баттуул
(
2021-06-15
)
Өнөөгийн бизнесийн орчинд хамгийн хүчтэй, нөлөө бүхий тоглогч бол хэрэглэгч юм. Хэрэглэгчийн олон нийтийн сүлжээнд оруулсан сэтгэгдэл тухайн брэндийн нэр хүндийг шийдэх боломжтой, хэрэглэгч л дахин үйлчлүүлэхгүй гэж шийдвэл ...
Нүүрний арьс арчилгааны бүтээгдэхүүний брендийн постеруудын харьцуулсан судалгаа
Чойжилсүрэн, Энхзул
(
2021-02-01
)
Энэхүү нүүрний арьс арчилгааны бүтээгдэхүүний бренд постеруудын харьцуулсан судалгааны хүрээнд эмэгтэйчүүдийн өдөр тутмын хэрэглэдэхүүн болсон арьс арчилгааны бүтээгдэхүүнээ сонгон авахад постерууд нь хэрхэн нөлөөлдөг ...
Япон хуучин автомашиныг Африкийн зах зээлд борлуулахад нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа. /Автоком Жапан команийн жишээн дээр/
Батсайхан, Мөнхбадрал
(
2021-02-01
)
Өнөөгийн технологийн дэвшлийн ачаар дижитал маркетинг, глобал зах зээл гэсэн ойлголтууд маркетингийн шинжлэх ухаанд хүчтэй түрэн орж ирж, хүн бүхэнд дэлхийн аль ч өнцгөөс, зах зээлд дижитал, онлайн орон зайг ашиглан, эн ...
Энэтхэг цайны багц боловсруулах инженечрлэлийн судалгаа
Гүрсэд, Эрдэнэтуул
(
2021-01-25
)
Манай гэр бүл гадаад болон дотоодын тусгай аялал жуулчлалын бизнес эрхэлдэг “Будда Ертөнц- ХХК-тай бөгөөд 2006 оноос хойш шашин мөргөлийн аялалуудыг урт богино хугацаагаар, гадаад болон дотооддоо зохион байгуулсаар ирсэн. ...
БНСУ-ЫН ЖУУЛЧДЫН МОНГОЛ УЛСАД АЯЛАХ ЗАН ТӨЛӨВИЙН СУДАЛГАА
Эрдэнэбатхаан, Энхмөнх
(
2020-07-01
)
Энэхүү судалгааны ажил нь юуны түрүүнд БНСУ-ын жуулчдад Монгол Улс руу аялахаас өмнө хаанаас мэдээллээ авдаг, ямар бүрэлдэхүүнээр ирж аялдаг гэх мэт хамгийн эхний алхам зүйлсүүдийг судлаж дараа нь ирээд юу үзэж ямар ...
КИНО ТЕАТРААР ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙН ЗАН ТӨЛӨВИЙН СУДАЛГАА
Чулуунжав, Бум-Эрдэнэ
(
2020-06-30
)
Сэдвийн хүрээнд “Кино театраар үйлчлүүлэгчдийн зан төлөвийн судалгаа” хийх ба Монгол улсын нийслэлд үйл ажиллагаа явуулж буй Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулан ажиллаж буй кино театруудаар үйлчлүүлж байгаа хэрэглэгчийн ...
ГОО САЙХНЫ БРЕНДИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ХАНДЛАГАД ЦАХИМ АМ ДАМЖСАН ЯРИАНЫ НӨЛӨӨЛЛИЙН СУДАЛГАА
Ганхуяг, Банзрагч
(
2020-06-30
)
Дэлхийд тэр дундаа Монгол сошиал медиагийн, фэйсбүүкийн хэрэглээ эрчимтэй өсч байна. Тиймдээ ч хэрэглэгчид ямар нэг бренд, бүтээгдэхүүнийг сонгохдоо бусдын санал бодол, сэтгэгдлүүдийг уншиж тодорхой хайлт хийдэг болсон. ...
“СҮХБААТАР АЛЬЯНС ТЕХ” МЭРГЭЖЛИЙН САГСАН БӨМБӨГИЙН КЛУБИЙН 2020 ОНЫ МАРКЕТИНГИЙН ИДЭВХЖҮҮЛЭЛТИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
Бархүү, Баасанхүү
(
2020-06-30
)
Энэ дипломын ажил нь Монголын спортын салбарт үйл ажиллагааа явуулж буй “Сүхбаатар альянс тех” клубийг сагсан бөмбөг сонирхогчдын дунд сайн таниулж одоо болон шинээр орж ирж буй сонирхогчдын дунд эерэг хандлага бий ...
"Дем кафе" байгуулах бизнес төлөвлөгөө
Ганболд, Халиун
(
2020-06-30
)
Энэхүү дипломын ажлын хүрээнд Dем Kафе байгуулах бизнес төлөвлөгөөг боловсрууллаа. Тус кафе нь “Гэрэл зураг” хэмээх үндсэн сэдэвтэйгээр үйл ажиллагаагаа явуулах ба мэргэжлийн гэрэл зурагчид болон гэрэл зургийг сонирхогчид ...
ЕБС-ИЙН СУРАГЧДЫН ЦЭВЭР УС УУХ ДАДЛЫГ НЭМЭГДҮҮЛЭХ НИЙГМИЙН МАРКЕТИНГИЙН КАМПАНИТ АЖЛЫН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ
Гантөмөр, Анхбаяр
(
2020-06-29
)
Энэхүү нийгмийн маркетингийн төлөвлөгөө нь ерөнхий боловсролын сургуулийн хүүхэд багачуудын ус уух дадлыг нэмэгдүүлэх бүтээлч маркетингийн /Creative Marketing/ санаан дээр тулгуурлан хөгжсөн бөгөөд миний бие уг санаагаар ...
“ДРИЙМ ДИЗАЙН” ХХК-ийн үйл ажиллагааг өргөжүүлэх төлөвлөгөө
Гантөмөр, Ганзориг
(
2020-06-29
)
Жил ирэх тусам интерьер зураг дизайн, график зураг дизайн, хэвлэлийн үйлчилгээ, тавилга, хаяг реклам, чимэглэл үйлдвэрлэлийн үйлчилгээний чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг газрууд ихээр байгуулагдах болсон ба ...
ҮЗЭГЧДИЙН КИНО СОНГОЛТОНД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА
Намжилдорж, Энххүслэн
(
2020-06-29
)
Улаанбаатар хотын кино үзэгчдийн кино сонголтонд нөлөөлөх хүчин зүйлс болон кино үзэх ялгаатай хэв маягийг тодорхойлж, түүнд тулгуурлан кино үйлдвэрлэгч, кино театруудад чиглэсэн санал, зөвлөмж боловсруулсан.
Хэрэглэгчийн байгальд ээлтэй хандлага нь бүтээгдэхүүн худалдан авах хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх нөлөөллийн судалгаа (Дахин боловсруулсан хуванцар хувцасны жишээн дээр)
Ганчулуун, Анхзаяа
(
2020-06-29
)
Хэрэглэгчийн байгаль орчинд ээлтэй худалдан авалт ба хэрэглээний талаарх дотоодын болон гадаадын судлаачдын хийсэн судалгааны ажлуудтай танилцаж, хэрэглэгчийн зан төлөв, шийдвэр гаргах үйл явц болон худалдан авалтын дараах ...
Монгол брэнд бүтээгдэхүүнийг Хятадын цахим худалдааны зах зээлд нэвтрүүлэх боломжийн судалгаа
Сүрэнхүү, Билэгттойн
(
2020-06-29
)
Энэхүү судалгааны хүрээнд Монгол улсын дотооддоо үйлдвэрлэсэн бараа бүтээгдэхүүнийг БНХАУ-н онлайн зах зээлд гаргах ямар боломж байгаа талаар судаллаа. БНХАУ-н эдийн засаг тогтмол өсөлт үзүүлж, зах зээл нь өдөр ирэх тусам ...
Арилжааны банкуудын брэндийн зан чанарыг тодорхойлох судалгаа
Мөнхжаргал, Бат-Оргил
(
2020-06-29
)
1997 оноос хойш хувь хүний зан чанарыг компаниуд өөрийн брэнддээ шингээн судлан, уг судлагдахуун эрчимтэй дэлхий даяар хөгжиж эхэлсэн. Брэндийн зан чанар нь мэдээжийн хэрэг бусад брэндээс таних гол хүчин зүйл юм. Харин ...
Одоо 81-100 харуулж байна. 164
Өмнөх хуудас
Дараагийн хуудас
Хайлт
Хайлт
Энэ бүрдэл
Дэлгэрэнгүй хайлт
Харах
Мэдээллийн сан
Бүлэг болон бүрдлүүд
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Энэ бүлэг
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Миний хаяг
Нэвтрэх
Бүртгүүлэх