СЭЗИС - Бүтээлийн сан
Сүүлд нэмэгдсэн
Нэвтрэх
Нүүр хуудас
→
Сүүлд нэмэгдсэн
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
СЭЗИС-ийн бүтээлийн сан: Сүүлд нэмэгдсэн
Одоо 1321-1340 харуулж байна. 3491
Өмнөх хуудас
Дараагийн хуудас
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ШИЙДВЭР ГАРГАЛТАД ФЕЙСБҮҮК ДЭХ ЗАР СУРТАЛЧИЛГАА НӨЛӨӨЛӨХ НЬ /ноолууран бүтээгдэхүүний жишээн дээр/
Хүрэл-Очир, Цэцэгмаа
(
2021-06-23
)
Энэхүү судалгааны ажлыг хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр гаргалтад Фейсбүүк дэх зар сурталчилгаа нөлөөлөх нь сэдвээр ноолууран бүтээгдэхүүний жишээн дээр хийсэн болно. Сүүлийн жилүүдэд Монголчуудын сошиал хэрэглээ ...
Цэвэр алое вера бүтээгдэхүүний зах зээлийн судалгаа
Мөнхнасан, Гуамарал
(
2021-06-23
)
Дэлхийн улс орнууд алое вераг ихээхэн сонирхон хэрэглэх болжээ. Үүнийг дагаад манай улсад алое хэрэглэх хүмүүс цөөнгүй болсон байна. Алое нь олон төрлийн аминдэм, эрдэс бодис, амин хүчлээр баялаг учраас тэжээлийн ...
Биологийн идэвхт хүнсний нэмэлт бүтээгдэхүүний зах зээлийн судалгаа
Хүрэлбаатар, Энхгэрэл
(
2021-06-23
)
Цар тахлын дэлхий нийтэд авчирсан өөрчлөлттэй холбоотойгоор БИХНБ-ний зах зээлийн үнэлгээ сүүлийн 2 жилийн дотор 2 дахин өссөн. Манай улсад ч мөн сүүлийн нэг жилийн дотор тухайн төрлийн бүтээгдэхүүний импортын хэмжээ 2,2 ...
"Бананамолл"-ийн дэлгүүрийн худалдан авагчийн зан төлөвийн судалгаа
Батсүх, Бат-Оргил
(
2021-06-23
)
Ковид-19-ийг дотооддоо алдсанаас үүдэн манай улсад онлайн дэлгүүрийн хэрэглээ өдрөөс өдөрт өсөж байгаагын зэрэгцээ онлайн шимтгэл болон хүүгүй зээлийн үйлчилгээнүүд ихээр нэмэгдэж онлайн дэлгүүрүүд өдрөөс өдөрт нэмэгдэж ...
Улаанбаатар хотын залуучуудын тогтвортой хөгжлийн үзэл санааны хандлага нь хувцас худалдан авах шийдвэр гаргалтад нөлөөлөх нь
Бизъяа, Маралгоо
(
2021-06-23
)
Сүүлийн жилүүдэд дэлхий нийтээр байгаль орчны бохирдлын асуудал ноцтойгоор хөндөгдөж байгаатай холбогдуулан “Тогтвортой байдал” буюу “Sustainibility” гэх ойлголт 1980-аад оны эхээс өдгөөг хүртэл яригдсаар байна. Уг ...
Их дээд сургуулийн брэнд хөрөнгөд дотогшоо чиглэсэн маркетингийн харилцаа нөлөөлөх нь
Мөнхбат, Баасанцэрэн,
(
2021-06-23
)
Их дээд сургуулийн брэнд хөрөнгөд дотогшоо чиглэсэн маркетингийн харилцаа хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлох төдийгүй их дээд сургуулиудад дотогшоо чиглэсэн маркетингийн аль сувгаар маркетинг хийвэл илүү тохиромжтой талаар ...
Хаан банкны цахимжих үйл ажиллагааг стратеги менежментийн хэрэгслээр үнэлэх нь
Мөнхбат, Мөнхнаран
(
2021-06-23
)
Уг судалгааны ажил нь орчин цагийн хүн төрөхтний санхүүгийн үйлчилгээ, тэр дундаа банкны үйлчилгээг хүмүүсийн интернет орчны хэрэглээ, цахим орчны шилжилттэй холбон санхүүгийн салбар дотор банкны салбарын үйл ...
ОНЛАЙН ДЭЛГҮҮРЭЭР ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙН ХАНДЛАГЫН СУДАЛГАА
Ганболд, Ганди
(
2021-06-23
)
Онлайн худалдаа нь дэлхийн улс оронд болон монгол улсад жилээс жилд хурдтай нэвтэрч байна. Үүнийг дагаад хурдтай өсөж буй онлайн худалдаа хэрэглэгчдийн хандлагын судалгаа хийх нь ихээхэн ач холбогдолтой юм. Монголд төдийгүй ...
АЖЛЫН СТРЕСС АЖИЛ АМЬДРАЛЫН ТЭНЦВЭРТ БАЙДАЛД НӨЛӨӨЛӨХ НЬ
Уранчимэг, Алтангэрэл
(
2021-06-23
)
Энэхүү судалгааны ажлын зорилго нь ажил амьдралын тэнцвэрт байдал түүний онолын тодорхойлолт, ажлын стресс түүний онолын тодорхойлолт ажлын стресс нь ажил амьдралын тэнцвэрт байдалд хэрхэн нөлөөлж буй талаар судлахад ...
СЭЗИС-ийн онлайн сургалтын системийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа
Батхүү, Энхмандах
(
2021-06-23
)
COVID-19 цар тахал гарснаар дэлхий даяар уламжлалт танхимын сургалтаас онлайн сургалт руу шилжсэн. Үүнээс үндэслэн СЭЗИС-ийн онлайн сургалтын системийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгааг хийсэн. Судалгааг SERVQUALийн ...
Эмэгтэй ажилчдын карьер өсөлтөд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа
Бямбатогтох, Мөнхзул
(
2021-06-23
)
Эмэгтэй ажилчдын карьер өсөлтийг тогтвортой байлгах нь манай улс болон бусад улсуудын хувьд тулгамдаж буй асуудал нэг байсаар байгаа юм (Б.Цолмон, 2019). Эмэгтэй ажилчдын карьер өсөлт нь ажил болон амьдралын нөлөөллөөс их ...
Хэрэглээний зээлийн мэдээллийн санг блокчейн технологи ашиглан боловсронгуй болгох нь
Уртнасан, Цэрэндулам
(
2021-06-23
)
Технологийн эрин зуунд амьдарч буй мэргэжилтнүүд өөрсдийн сонгосон мэргэжилтэйгээ холбоо хамааралтай шинэ гарч буй технологитой хөл нийлүүлэх алхах шаардлагатай болсон. Ажилчдын хийж буй механик үйлдлүүд болон тэдгээрээс ...
Гялс эрүүл мэндийн төвөөр үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа
Ганболд, Номин-Эрдэнэ
(
2021-06-23
)
Энэхүү судалгаа нь “Гялс” эрүүл мэндийн төвөөр үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн түвшинг тодорхойлж, санал зөвлөмж боловсруулахад оршино. Эрүүл мэндийн үйлчилгээнд өвчтөний сэтгэл ханамж нь эмнэлгийн байгууллагын ...
ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙН СОЛОНГОС БРЭНДИЙН АРЬС АРЧИЛГААНЫ БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХУДАЛДАН АВАХАД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА (НҮҮРНИЙ АРЬС ЧИЙГШҮҮЛЭГЧ БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ЖИШЭЭН ДЭЭР)
Мөнх-Оргил, Мичидмаа
(
2021-06-23
)
Энэхүү Солонгосын арьс арчилгааны бүтээгдэхүүн хэрэглэдэг эмэгтэйчүүдийн худалдан авах шийдвэрт нөлөөлөх хүчин зүйлсийг судлах судалгааны хүрээнд хэрэглэгч яагаад тухайн брендийг бусад өрсөлдөгчдөөс дээгүүр тавин худалдан ...
CU конвиниенс дэлгүүрийн хэрэглэгчийн брэндийн үнэнч байдалд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг тодорхойлох судалгаа
Түвшинжаргал, Алтанбилэг
(
2021-06-23
)
Одоо цаг үед бизнесийн байгууллагууд хэрэглэгч нарын зах зээлд эзлэх хувийг өндөр байлгахаас илүүтэй брэндэд үнэнч байгаа хэрэглэгч нарыг авч үлдэхийг зорин ажилаж байна. Хэрэглэгчид брэндэд үнэнч байх нь маш хүчирхэг ...
ИНФЛЮЕНСЕР МАРКЕТИНГ /INFLUENCER MARKETING/ НЬ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН БРЭНДЭД ИТГЭХ ИТГЭЛД НӨЛӨӨЛӨХ НЬ
Бямбасүрэн, Оюунжаргал
(
2021-06-23
)
Эдүгээ зах зээлийн ямар ч эрэлт хэрэгцээг хангахад шаардлагатай бараа, бүтээгдэхүүн маш их өргөн сонголттойгоор бий болж, эрэлт хангагдаад зогсохгүй харин ч бүр нийлүүлэлтийн илүүдэл, зах зээлийн “бялуурал” бий болсон нь ...
SHOPPY.MN ОНЛАЙН ДЭЛГҮҮРЭЭР ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙН ИТГЭЛД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА
Оюунбалт, Хулангоо
(
2021-06-23
)
Монгол Улсын интернет хэрэглэгчдийн тоо 2019 оны байдлаар давхардсан тоогоор 5.5 сая хэрэглэгч байгаа нь 2014 онтой харьцуулахад 2.9 дахин өссөн үзүүлэлт болж байна. Үүнийг дагаад онлайнаар худалдан авалт хийх боломжууд ...
Компанийн санхүүгийн стратегийг тодорхойлох нь /Гурил үйлдвэрлэлийн компанийн жишээн дээр/
Гайгүйхүү, Энхчимэг
(
2021-06-23
)
Сүүлийн жилүүдэд гурилын үйлдвэрлэлийг дэмжих, гурилын үйлдвэрүүдийн тогтвортой үйл ажиллагааг хангах бодлого хэрэгжүүлснээр дотоодын гурилын үйлдвэрлэл нэмэгдэж 2010 онд 143 мян.тн байсан нь 2020 онд 233 мян.тн болж ...
ТӨК-ийн дотоод хяналтын тогтолцоог сайжруулах нь
Равдандорж, Хишигжаргал
(
2021-06-23
)
Энэхүү судалгааны ажлаараа Төрийн өмчит компаниуд нь хөгжиж буй болон хөгжингүй орнуудын эдийн засагт чухал үүрэгтэй байдаг хэдий ч компанийн засаглал, түүний хамрах хүрээний бүрэлдэхүүн болох дотоод хяналт нь олон нийтэд ...
БАЙГУУЛЛАГЫН НӨӨЦИЙН ТӨЛӨВЛӨЛТИЙН СИСТЕМ (ERP)-ИЙН НЭВТРҮҮЛЭЛТИЙН АСУУДЛУУД
Дангаасүрэн, Булганцэцэг
(
2021-06-23
)
Төрийн байгууллагууд болон хувийн компаниудад хэрэглэгчийн шаардлага, дотоод болон гадаад орчны хувьсамтгай шинж чанараас үүдэн илүү үр ашигтайгаар, илүү ухаалгаар үйл ажиллагаагаа явуулах хэрэгцээ анх үүссэн тэр үед ...
Одоо 1321-1340 харуулж байна. 3491
Өмнөх хуудас
Дараагийн хуудас
Хайлт
Дэлгэрэнгүй хайлт
Харах
Мэдээллийн сан
Бүлэг болон бүрдлүүд
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Миний хаяг
Нэвтрэх
Бүртгүүлэх