Хураангуй:
Энэхүү судалгааны ажил нь Монголын анхны необанк мөн ууган банк болох Mbank-ний 3 жилийн хугацаанд үүсгэсэн брэнд имижид ногоон маркетинг ба бусад хүчин зүйлсийн нөлөөг тодорхойлно. Банкны ногоон маркетингийн цар хүрээ нь ногоон компанийн нийгмийн хариуцлага, ногоон бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, ногоон дотоод боловсруулалт гэсэн гурван бүрэлдэхүүн хэсгээс бүрддэг болохыг өмнө судлагдсан дүн шинжилгээ харуулсан бөгөөд арилжааны банкны дижитал хэлбэр буюу необанк болох Mbank-ний брэнд имижийг зөвхөн ногоон маркетинг бүрдүүлэхгүй тул бусад хүчин зүйлсийг необанкны судалгааны ажлаас тодорхойлж гаргаж ирсэн. Үүнд сэтгэл хөдлөл, танин мэдэхүй, зан төлөв юм. Mbank-ний брэнд имижид эдгээр хүчин зүйлс хэр зэрэг хамааралтайг шинжилж тэдгээрээс ногоон маркетинг голчлон үзэж хэр ач холбогдолтойг тодорхойлох нь судалгааны гол зорилго болно.