СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Mbank-ний брэнд имижид ногоон маркетингийн нөлөөг тодорхойлох судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сандагдорж, Сайн-Од
dc.contributor.author Ганхуяг, Ананд
dc.date.accessioned 2025-08-26T06:17:27Z
dc.date.available 2025-08-26T06:17:27Z
dc.date.issued 2025-08-26
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4483
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажил нь Монголын анхны необанк мөн ууган банк болох Mbank-ний 3 жилийн хугацаанд үүсгэсэн брэнд имижид ногоон маркетинг ба бусад хүчин зүйлсийн нөлөөг тодорхойлно. Банкны ногоон маркетингийн цар хүрээ нь ногоон компанийн нийгмийн хариуцлага, ногоон бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, ногоон дотоод боловсруулалт гэсэн гурван бүрэлдэхүүн хэсгээс бүрддэг болохыг өмнө судлагдсан дүн шинжилгээ харуулсан бөгөөд арилжааны банкны дижитал хэлбэр буюу необанк болох Mbank-ний брэнд имижийг зөвхөн ногоон маркетинг бүрдүүлэхгүй тул бусад хүчин зүйлсийг необанкны судалгааны ажлаас тодорхойлж гаргаж ирсэн. Үүнд сэтгэл хөдлөл, танин мэдэхүй, зан төлөв юм. Mbank-ний брэнд имижид эдгээр хүчин зүйлс хэр зэрэг хамааралтайг шинжилж тэдгээрээс ногоон маркетинг голчлон үзэж хэр ач холбогдолтойг тодорхойлох нь судалгааны гол зорилго болно. en_US
dc.title Mbank-ний брэнд имижид ногоон маркетингийн нөлөөг тодорхойлох судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах