СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Түргэн хоол хэрэглэгчдийн үнэнч байдлын судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ганболд, Болор-Эрдэнэ
dc.contributor.author Молорбаатар, Маргад
dc.date.accessioned 2021-06-21T13:01:58Z
dc.date.available 2021-06-21T13:01:58Z
dc.date.issued 2021-06-21
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2334
dc.description.abstract Монгол улсын хүрээнд олон нэр төрлийн жижиг дунд бизнесүүд үүд хаалгаа нээсээр байна. Сүүлийн жилүүдэд түргэн хоолны салбараар үйлчүүлж буй иргэдийн болон түргэн хоолны салбарын тоо нэмэгдсээр байгаа. Үүнтэй холбогдуулан түргэн хоолны салбарыг сонгосон бөгөөд тухайн салбар дээрх хэрэглэгчдийн үнэнч байдлыг судлахыг зорилоо. Судалгааны загварыг боловсруулахдаа Өмнөд Африкийн менежментийн коллежийн судлаачид болох Ahmed I.Moolla болон Christo A.Bisschoff нарын судалгааны загварын Moolla-н хэмжүүрийг ашиглана. Мөн Ahmed I.Moolla болон Christo A.Bisschoff нарын “Өргөн хэрэглээний барааны брендийн үнэнч байдлыг хэмжих эмпирик загвар” сэдэвт судалгааны ажлын арга зүйг боловсруулсан болно. Судалгаанд нийт 283 хүн оролцсон ба тус судалгааны ажлыг “Google Form” талбарыг ашиглан явуулсан. Асуулгын үр дүнд түргэн хоол хэрэглэгчдийн брэндийн үнэнч байдлыг тодорхойлохдоо нийт 12 хүчин зүйл 40 хувьсагч ашигласан ба эдгээр хүчин зүйлүүд брэндийн үнэнч байдалд хэрхэн нөлөөлж байгааг судласан. Судалгааны үр дүнд түргэн хоол хэрэглэгчид сэтгэл ханамж, брэндийн итгэл, мэдрэгдсэн үнэ цэнэ, брэндийн нөлөө, брэндийн гүйцэтгэл, брэндийн хамаарал болон харилцан хариуцлага түргэн хоолны салбар дээр ач холбогдолтой гэж гарсан. en_US
dc.subject Брэндийн үнэнч байдал, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж, брэндийн итгэл, оролцоо, харилцан хариуцлага, мэдрэгдсэн үнэ цэнэ, брэндийн амлалт, давтан худалдан авалт, брэндийн нөлөө, брэндийн хамаарал, брэндийн гүйцэтгэл, соёл, шилжих зардал en_US
dc.title Түргэн хоол хэрэглэгчдийн үнэнч байдлын судалгаа en_US
dc.title.alternative Consumer brand loyalty of fast food en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Батмөнх, Ганшагай


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах