СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Үүрэн холбооны оператор компаниудын урьдчилсан төлбөрт хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх арга замууд

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл
dc.contributor.author Дагвадорж, Туяадэлгэр
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:43:34Z
dc.date.available 2018-06-14T06:43:34Z
dc.date.issued 2018-06-14
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/928
dc.description.abstract Үүрэн холбооны оператор компаниуд хэрэглэгчдээ хэрхэн судалдаг болон тэдний хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж ямар түвшинд байгаа, сэтгэл ханамжийн түвшинг дээшлүүлэхэд нөлөөлдөг хүчин зүйлсийг илрүүлж, цаашид анхаарч ажиллах шаардлагатай зүйлсийг тодорхойлон салбарын тоглогчдод санал зөвлөмж боловсруулсан болно. Эмпирик судалгааг онолын хандлага болон салбарын судалгаан дээр үндэслэн нийт хэрэглэгчдийн талаас дээш хувь амьдардаг Улаанбаатар хотын 420 хэрэглэгчдээс хэрэглэгчийн судалгаа, 4 оператор компанийн маркетингийн судалгааны ажилтнуудаас өгөгдөл цуглуулан тоон болон чанарын судалгааны аргыг ашиглан гүйцэтгэсэн болно. en_US
dc.subject Сэтгэл ханамжийн түвшинг дээшлүүлэх en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject компанийн маркетинг en_US
dc.subject оператор компаниуд en_US
dc.subject хэрэглэгч en_US
dc.subject сэтгэл ханамж en_US
dc.subject үүрэн холбоо en_US
dc.title Үүрэн холбооны оператор компаниудын урьдчилсан төлбөрт хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх арга замууд en_US
ife.Диплом.Зөвлөх Сайнхүү, Мөнхбаяр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах