СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Зочид буудлын үйлчилгээний гүйцэтгэлийн шалгуур үзүүлэлтүүдийг / KPI/ боловсруулах зарим асуудал

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Дамба, Гэрэлмаа
dc.contributor.author Мэндсайхан, Уянга
dc.date.accessioned 2017-10-05T09:25:21Z
dc.date.available 2017-10-05T09:25:21Z
dc.date.issued 2017-10-05
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/785
dc.description.abstract Зочид буудлын ажилчдын гүйцэтгэлийн үнэлгээг сайжруулахад KPI-г хэрэглэх боломжийг тодорхойлох, улмаар стратегийн хэрэгжилтийн чанарыг үр дүнтэй гүйцэтгэлийн системээр сайжруулах санал зөвлөмж боловсруулах. en_US
dc.subject KPI en_US
dc.subject зочид буудал en_US
dc.subject ажилчид en_US
dc.subject гүйцэтгэлийн үнэлгээ en_US
dc.subject стратеги хэрэгжилт en_US
dc.subject гүйцэтгэлийн систем en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.title Зочид буудлын үйлчилгээний гүйцэтгэлийн шалгуур үзүүлэлтүүдийг / KPI/ боловсруулах зарим асуудал en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах