СЭЗИС - Бүтээлийн сан
Зочид буудлын үйлчилгээний гүйцэтгэлийн шалгуур үзүүлэлтүүдийг / KPI/ боловсруулах зарим асуудал
Нэвтрэх
Нүүр хуудас
→
Эрдмийн ажил
→
Дипломын ажил
→
Мастерын зэрэг горилсон дипломын ажил
→
Бизнесийн менежмент/Мастер/
→
Бүтээлийг харах
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Зочид буудлын үйлчилгээний гүйцэтгэлийн шалгуур үзүүлэлтүүдийг / KPI/ боловсруулах зарим асуудал
Мэндсайхан, Уянга
URI:
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/785
Огноо:
2017-10-05
Хураангуй:
Зочид буудлын ажилчдын гүйцэтгэлийн үнэлгээг сайжруулахад KPI-г хэрэглэх боломжийг тодорхойлох, улмаар стратегийн хэрэгжилтийн чанарыг үр дүнтэй гүйцэтгэлийн системээр сайжруулах санал зөвлөмж боловсруулах.
Дэлгэрэнгүй мэдээллийг харах
Энэ бүтээлд байгаа файлууд
Нэр:
Судалгааны-ажил-У ...
Хэмжээ:
1.756Mb
Формат:
PDF
Харах/
Нээх
Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.
Бизнесийн менежмент/Мастер/
Хайлт
Хайлт
Энэ бүрдэл
Дэлгэрэнгүй хайлт
Харах
Мэдээллийн сан
Бүлэг болон бүрдлүүд
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Энэ бүлэг
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Миний хаяг
Нэвтрэх
Бүртгүүлэх