СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Гүйцэтгэх удирдлагын сошиал медиа хэрэглээ компанийн дүр төрхөд нөлөөлөх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Пүрэв-Эрдэнэ, Сарангоо
dc.date.accessioned 2017-06-29T06:17:11Z
dc.date.available 2017-06-29T06:17:11Z
dc.date.issued 2017-06-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/713
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлын хүрээнд гүйцэтгэх захирлуудын идэвхтэй сошиал медиа хэрэглээ нь тухайн компанийн нэр хүнд, дүр төрхөд хэрхэн нөлөөлж буйг судлах зорилготой байна. Гүйцэтгэх удирдлагын идэвхтэй сошиал медиа хэрэглээ нь хэрэглэгч, олон нийтэд компанийн нэр хүнд, брэндийн дүр төрхийг таниулах боломжит хүчин зүйлсийн нэг гэж хэлж болно. Нийт 90 сошиал медиа хэрэглэгчдээс асуулгын аргаар судалгаан аван үр дүнгийн шинжилгээг хийсэн. Судалгааны асуулга нь сошиал медиа хэрэглэгчдийн зан төлөв, гүйцэтгэх захирлын сошиал медиа хэрэглээний талаарх олон нийтийн санаа бодлыг тодорхойлох гэсэн хоёр хэсгээс бүрдэж байгаа. en_US
dc.subject Гүйцэтгэх захирал/CEO/, Компанийн дүр төрх, Сошиал медиа, СЕО брэнд, Компанийн дүр төрх/Corporate Image en_US
dc.title Гүйцэтгэх удирдлагын сошиал медиа хэрэглээ компанийн дүр төрхөд нөлөөлөх нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах