dc.contributor.advisor |
Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ |
|
dc.contributor.author |
Пүрэв-Эрдэнэ, Сарангоо |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-29T06:17:11Z |
|
dc.date.available |
2017-06-29T06:17:11Z |
|
dc.date.issued |
2017-06-29 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/713 |
|
dc.description.abstract |
Энэхүү судалгааны ажлын хүрээнд гүйцэтгэх захирлуудын
идэвхтэй сошиал медиа хэрэглээ нь тухайн компанийн нэр хүнд, дүр төрхөд хэрхэн
нөлөөлж буйг судлах зорилготой байна. Гүйцэтгэх удирдлагын идэвхтэй сошиал медиа
хэрэглээ нь хэрэглэгч, олон нийтэд компанийн нэр хүнд, брэндийн дүр төрхийг таниулах
боломжит хүчин зүйлсийн нэг гэж хэлж болно.
Нийт 90 сошиал медиа хэрэглэгчдээс асуулгын аргаар судалгаан аван үр дүнгийн
шинжилгээг хийсэн. Судалгааны асуулга нь сошиал медиа хэрэглэгчдийн зан төлөв,
гүйцэтгэх захирлын сошиал медиа хэрэглээний талаарх олон нийтийн санаа бодлыг
тодорхойлох гэсэн хоёр хэсгээс бүрдэж байгаа. |
en_US |
dc.subject |
Гүйцэтгэх захирал/CEO/, Компанийн дүр төрх, Сошиал медиа, СЕО брэнд, Компанийн дүр төрх/Corporate Image |
en_US |
dc.title |
Гүйцэтгэх удирдлагын сошиал медиа хэрэглээ компанийн дүр төрхөд нөлөөлөх нь |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340100 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|