dc.contributor.advisor |
Дамба, Гэрэлмаа |
|
dc.contributor.author |
Мөнхболд, Борхүү |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-27T09:03:35Z |
|
dc.date.available |
2017-06-27T09:03:35Z |
|
dc.date.issued |
2017-06-27 |
|
dc.identifier |
Доктор |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/701 |
|
dc.description.abstract |
Практик ач холбогдол: “Х” байгууллагын харилцагчийн үйлчилгээний стандартыг сайжруулах, боловсронгуй болгох.
Дипломын зорилго: “Х” байгууллагын харилцагчийн үйлчилгээний стандартын хэрэгжилтийг үнэлэх, сайжруулах санал зөвлөмж өгөх.
Дипломын зорилтууд: Салбар дэлгүүрүүдийн ажилтнууд дээр Mystery shopping аргаар ажиглалтын судалгаа явуулах, харилцагчдаас авсан SERVQUAL загварын анкетын судалгааны үр дүнгээр уг стандартын хэрэгжилтийг үнэлэх, кластер шинжилгээ хийх. |
en_US |
dc.subject |
Mystery shopping, SERVQUAL model, Cluster шинжилгээ, харьцуулсан шинжилгээ, судлаачийн субьектив алдаа, хоёр судалгааны үр дүнгийн зөрүү |
en_US |
dc.title |
Харилцагчийн үйлчилгээний стандартын хэрэгжилтийг үнэлэх нь: жижиглэн худалдаа |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|
ife.Диплом.Зөвлөх |
Т, Оюунгэрэл |
|