СЭЗИС - Бүтээлийн сан

“БОСАБОЛ” брэндийг монголын зах зээлд нэвтрүүлэх маркетингийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Батмөнх, Ганшагай
dc.contributor.author Цэдэнсодном, Цолмон
dc.date.accessioned 2017-06-23T05:14:12Z
dc.date.available 2017-06-23T05:14:12Z
dc.date.issued 2017-06-23
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/632
dc.description.abstract Босабол гэдэг нь 2003 онд Испани улсад үүссэн хөл бөмбөг, гар бөмбөг, гимнастикийн элементүүдийг хослуулан зориулалтын хийлдэг талбай дээр тоглодог нэгэн төрлийн гар бөмбөгийн спорт юм. Түүнчлэн Босабол нь хөгжим, спорт хоёрыг сонирхолтой байдлаар нэгтгэж чадсан ба олон улсад танигдаж буй спорт юм. Энэхүү судалгааны ажлаар Босабол спортыг Монголд нэвтрүүлэх, зориулалтын хийлдэг талбайг франчайзингаар оруулж ирэхэд зах зээлд хэрхэн таниулах маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулсан. en_US
dc.title “БОСАБОЛ” брэндийг монголын зах зээлд нэвтрүүлэх маркетингийн төлөвлөгөө en_US
dc.title.alternative Маркетингийн төлөвлөгөө en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Сайнбаяр, Мөнхбаяр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах