СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Маркетингийн идэвхжүүлэлт компанит ажилд видео контент оновчтой ашиглах арга замууд

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Энхтайван, Ариунсанаа
dc.date.accessioned 2017-01-10T08:17:26Z
dc.date.available 2017-01-10T08:17:26Z
dc.date.issued 2017-01-10
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/566
dc.description.abstract Уг судалгаа нь үүрэн холбооны компаниудын маркетингийн сурталчилгаандаа хамгийн их ашигладаг телевизийн сурталчилгааг хэрэглэгчдэд хүргэхдээ хэрхэн үр дүнтэй хүргэх аргачлалуудыг нарийвчлан судалсан ажил юм. Судалгааны ажил нь телевизийн рекламыг цацалтын үр дүнг тооцох аргачлал, сурталчилгаа хүргэж байгаа хэрэглэгчийн зан төлөв, телевизийн сурталчилгааны хүртээмжийг үнэлэх онол арга зүйг судалж, Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж байгаа 4 оператор компанийн медиа алба, үүрэн холбооны хэрэглэгч 220 хэрэглэгчийн түүвэр, фокус групп болон Максима компанийн мониторигийн судалгааг ашиглан 2015 оны сурталчилгааны үр дүнг тооцох судалгааг хийж гүйцэтгэлээ. Судалгааны үр дүнгээс харахад телевизийн сурталчилгааг оновчтой, маш нарийн төлөвлөж, хэрэглэгчдэд хүргэх ёстой бөгөөд үүний дараа үр дүнг 3 үе шатлалтайгаар тооцох хэрэгтэй нь харагдаж байна. Хэрэглэгчийн хувьд рекламны чанар, хийцэд өндөр шаардлага тавьдаг бөгөөд хүлээн авах зан төлөв нь харилцан адилгүй тул сегмент тус бүрт зориулсан реклам, төлөвлөлт, арга хэлбэр ашиглах хэрэгтэй байна. Иймд үүрэн холбооны компаниудын хувьд урамшууллын идэвхжүүлэлт хийхдээ дараах 3 хэлбэрийг ашиглах боломжтой гэсэн санал зөвлөмжийг дэвшүүлэн гаргалаа. Сурталчилгааг стандартын дагуу хэрэглэгчдэд зориулан чанартай бүтээх; Сурталчилгааны зөв төлөвлөлт хийх; Сурталчилгааны эхлэл, явц болон төгсгөлд үр дүнг тооцох; en_US
dc.subject телевизийн реклам / tv commercial / en_US
dc.subject телевизийн нэвтрүүлэг / tv contet / en_US
dc.subject хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж en_US
dc.subject сурталчилгааны төлөвлөлт en_US
dc.subject медиа ажилтан en_US
dc.subject телевизийн рейтинг en_US
dc.subject видео контент /video content/ en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject үүрэн холбоо en_US
dc.title Маркетингийн идэвхжүүлэлт компанит ажилд видео контент оновчтой ашиглах арга замууд en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах