СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Culture influences on strategy perpormance of multinational corporations / a case study on subsidiaries in Mongolia/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Бор, Амарсанаа
dc.contributor.author Мөнхжаргал, Ундраа
dc.date.accessioned 2017-01-10T08:05:42Z
dc.date.available 2017-01-10T08:05:42Z
dc.date.issued 2017-01-10
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/562
dc.description.abstract Улс үндэстэн дамнан ялангуяа нийгэм соёлын хувьд ялгаатай Монгол улсад өөрийн бизнесээ эхлүүлнэ гэдэг нь ямар ч үндэстэн дамнасан корпорациудад (ҮДК) амар зүйл биш билээ. Энэхүү судалгааны ажил нь Монгол улсад үйл ажиллагаагаа явуулж буй үндэстэн дамнасан корпорациудын салбар болох охин компаниудын стратегийн үзүүлэлтэнд нийгэм соёлын хүчин зүйлс нөлөөлдөг болохыг тодорхойлоход оршино. Уг судалгааны хүрээнд ҮДК-ийн стратегийн менежмент, үндэстний соёлын ялгаатай байдал хэрхэн охин компани болон толгой компани хоёрын хоорондох харилцаанд нөлөөлөлдөг болохыг онолын хувьд дэлгэрэнгүй авч үзэхийг хичээсэн. Хоёрдагч эх үүсвэрээс олж авсан өгөгдөл мэдээллийн хүрээнд соёлын болон олон улсын стратегийн удирдлагын онолыг тодорхой авч үзэж, судлаачийн зүгээс ҮДК-ийн охин компанийн стратегийн бодлого нь тухайн байршиж байгаа орны нийгэм соёлын хүчин зүйлд үндэслэн стратеги бодлогоо бий болгох нь чухал ач холбогдолтой болохыг тодорхойлж гаргаж ирэхийг зорьсон. Кейс судалгааны хүрээнд, судлаач Монгол улсад үйл ажиллагаагаа явуулж буй үндэстэн дамнасан корпорациудын салбар болох охин компаниудад Монгол улсын нийгэм соёлын хүчин зүйлс нь ажлын байранд, хамтран ажиллахад цаашлаад олон үндэстэн ажилладаг олон улсын байгууллагуудад мөн ҮДК-ийн охин компанийн стратегийн бодлогод ямар байдлаар нөлөөлж байгааг тодорхойлж гаргаж ирэхэд чиглэсэн. en_US
dc.subject Culture influences on strategy perpormance of multinational corporations / a case study on subsidiaries in Mongolia/ en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject Culture en_US
dc.subject Culture influences en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject perpormance en_US
dc.title Culture influences on strategy perpormance of multinational corporations / a case study on subsidiaries in Mongolia/ en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах