СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Байгууллагын иргэншлийн зан төлвийг сайжруулах нь /Арилжааны банкны жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ганбат, Нарантунгалаг
dc.contributor.author Батсүрэн, Банзрагчгарав
dc.date.accessioned 2017-01-09T10:58:15Z
dc.date.available 2017-01-09T10:58:15Z
dc.date.issued 2017-01-09
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/552
dc.description.abstract Нийгэм, эдийн засгийн хурдацтай өөрчлөлт болон байгууллагын хөгжлийг даган, байгууллагууд ажилтны ажлын байрны тодорхойлолтонд заагдсан үүрэг даалгаврын биелэлтээс гадна ажлын үүргийн дүрийн хүрээнээс давсан зан төлвийг илүү чухалчилж үздэг болж байна. Энэ төрлийн зан төлвийг байгууллагын иргэншлийн зан төлөв гэх ба БИЗТ нь дүрэм журмаар тодорхой зохицуулагдаагүй, ажилтан нь өөрийн санаачлагаар үүрэг даалгавар, ажил үүргийн хуваариар ноогдуулсан дүрийн хүрээнээс давж гарсан зан төлвийг хэлнэ. БИЗТ-ийг монголын арилжааны банкуудын хувьд хараахан бүрэн судлагдаагүй байгаа тул тус судлагдахууны хүрээнд судлагдах шаардлага байна. en_US
dc.subject Байгууллагын иргэншлийн зан төлөв en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject ижил төстэй зан төлөв en_US
dc.subject үйлчилгээний манлайлал en_US
dc.subject өгөгдлийн шинжилгээ en_US
dc.subject байгууллагын иргэншлийн зан төлөвийн хэмжээсүүд en_US
dc.subject үйлчилгээний манлайллын хэмжээс en_US
dc.title Байгууллагын иргэншлийн зан төлвийг сайжруулах нь /Арилжааны банкны жишээн дээр/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах