СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Онлайн худалдаанд хандах монгол хэрэглэгчдийн хандлага, шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлс

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-эрдэнэ
dc.contributor.author Батчулуун, Мөрөн
dc.date.accessioned 2016-09-02T05:05:27Z
dc.date.available 2016-09-02T05:05:27Z
dc.date.issued 2016-09-02
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/515
dc.description.abstract Дэлхий нийтийн харилцаа, холбооны хэрэгсэл нь Интернет болон хувирч, нийгмийн төрөл бүрийн харилцаа энэ сүлжээн дээр тулгуурлан хэрэгжих болсон билээ. Байгууллагууд өөрийн бизнесийг интернетэд тулгуурлан хийх болж, цахим бизнес хэмээх ойлголт олны дунд нэгэнт түгээмэл болжээ. Виртуал орчинд үйл ажиллагаагаа явуулдаг энэхүү онцлог бизнес нь дэлхий дахинаа хүчирхэгжин хөгжиж, манай оронд ч тодорхой хэмжээгээр хөгжиж байна. Сүүлийн жилүүдэд энэхүү и-дэлхийн хурдацтай хөгжлөөс шалтгаалан онлайн худалдаа хэрэглэгчдийн тоо хурдацтайгаар өсч байгаа нь Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй компани аж ахуйн нэгжүүд болон интернетээр үйл ажиллагаа явуулдаг хувиараа хөдөлмөр эрхлэгчид онлайн худалдааны бизнесийн салбарт үйл ажиллагааны цар хүрээгээ нэмэгдүүлэх шаардлагатай байгааг харуулж байгаа бөгөөд энэ салбартаа хэрэглэгчдийг татан оролцуулах, идэвхжүүлэх тэдний мэдлэгийг дээшлүүлэхэд онцгой анхаарах хэрэгтэй болж байгаа юм. en_US
dc.subject онлайн худалдан авалтын зан төлөв en_US
dc.subject TAM болон TRA загвар en_US
dc.subject хүн ам зүй en_US
dc.subject хэрэглэгчийн зан төлөв en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject онлайн худалдааны оролцогч талууд en_US
dc.subject онлайн бизнес en_US
dc.subject корреляцын шинжилгээ en_US
dc.title Онлайн худалдаанд хандах монгол хэрэглэгчдийн хандлага, шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлс en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах