dc.contributor.advisor |
Буянжаргал, Баярсайхан |
|
dc.contributor.author |
Зоригтбаатар, Шинэтулга |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-02T02:08:05Z |
|
dc.date.available |
2016-09-02T02:08:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-09-02 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/507 |
|
dc.description.abstract |
Автомашин худалдан авагчдын санхүүгийн боломж төдийлөн тогтворгүйн дээр хуучин автомашинаа худалдаалахад ихээхэн хүндрэл учирч байдаг. Тиймээс уг үйлчилгээ нь манай улсын ард иргэдийн амжиргааны түвшин болон нийгэм дэх хүсэл боломжид тохирсон эрэлт их байж болохуйц үйлчилгээ байх болно хэмээн таамаглаж байна. Судалгаа нь онолын болон хэрэглэгчийн гэсэн 2 хэсэгт төвлөрнө. Онолын судалгааны хүрээнд автомашины үүсэл хөгжил, өнөөгийн байдал, шинэлэг технологи болон автомашин солилцох худалдааны үйлчилгээ гэж юу болох, уг үйлчилгээний ажил нь хэрхэн явагддаг талаар туршлага судлана. Хэрэглэгчийн судалгааны хүрээнд автомашин худалдан авагч, автомашин хэрэглэгч иргэд хамрагдах бөгөөд тэдгээрээс анкет, санал асуулга, ажиглалтын аргаар судалгааг авсан ба хэрэглэгчид энэ үйлчилгээг ихээхэн сонирхож үйлчлүүлэх хүсэлтэй байгаагаа илэрхийлсэн. |
en_US |
dc.subject |
Монгол улс, Япон автомашин, автомашин, хэрэглэгч, үйлчлүүлэгч, худалдан авагч, борлуулалтын газар, борлуулагч |
en_US |
dc.subject |
Япон автомашин |
en_US |
dc.subject |
хэрэглэгчийн судалгаа |
en_US |
dc.subject |
үйлчлүүлэгч |
en_US |
dc.subject |
борлуулагч |
en_US |
dc.subject |
дараагийн шатны технологи |
en_US |
dc.subject |
бакалаврын ажил |
en_US |
dc.subject |
car trade in үйлчилгээ |
en_US |
dc.title |
Авто машин солилцох худалдааны үйлчилгээг зах зээлд нэвтрүүлэх боломжийн судалгаа |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340100 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|
ife.Диплом.Зөвлөх |
Энхболд, Цовоо |
|