СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Авто машин солилцох худалдааны үйлчилгээг зах зээлд нэвтрүүлэх боломжийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Буянжаргал, Баярсайхан
dc.contributor.author Зоригтбаатар, Шинэтулга
dc.date.accessioned 2016-09-02T02:08:05Z
dc.date.available 2016-09-02T02:08:05Z
dc.date.issued 2016-09-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/507
dc.description.abstract Автомашин худалдан авагчдын санхүүгийн боломж төдийлөн тогтворгүйн дээр хуучин автомашинаа худалдаалахад ихээхэн хүндрэл учирч байдаг. Тиймээс уг үйлчилгээ нь манай улсын ард иргэдийн амжиргааны түвшин болон нийгэм дэх хүсэл боломжид тохирсон эрэлт их байж болохуйц үйлчилгээ байх болно хэмээн таамаглаж байна. Судалгаа нь онолын болон хэрэглэгчийн гэсэн 2 хэсэгт төвлөрнө. Онолын судалгааны хүрээнд автомашины үүсэл хөгжил, өнөөгийн байдал, шинэлэг технологи болон автомашин солилцох худалдааны үйлчилгээ гэж юу болох, уг үйлчилгээний ажил нь хэрхэн явагддаг талаар туршлага судлана. Хэрэглэгчийн судалгааны хүрээнд автомашин худалдан авагч, автомашин хэрэглэгч иргэд хамрагдах бөгөөд тэдгээрээс анкет, санал асуулга, ажиглалтын аргаар судалгааг авсан ба хэрэглэгчид энэ үйлчилгээг ихээхэн сонирхож үйлчлүүлэх хүсэлтэй байгаагаа илэрхийлсэн. en_US
dc.subject Монгол улс, Япон автомашин, автомашин, хэрэглэгч, үйлчлүүлэгч, худалдан авагч, борлуулалтын газар, борлуулагч en_US
dc.subject Япон автомашин en_US
dc.subject хэрэглэгчийн судалгаа en_US
dc.subject үйлчлүүлэгч en_US
dc.subject борлуулагч en_US
dc.subject дараагийн шатны технологи en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject car trade in үйлчилгээ en_US
dc.title Авто машин солилцох худалдааны үйлчилгээг зах зээлд нэвтрүүлэх боломжийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Энхболд, Цовоо


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах