СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ХИЙМЭЛ ОЮУНД СУУРИЛСАН СЕНТИМЕНТ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ СУДАЛГАА БА ТУРШИЛТ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Дашжаргал, Хулан
dc.contributor.author Дорж, Хонгорзул
dc.date.accessioned 2025-09-02T02:46:17Z
dc.date.available 2025-09-02T02:46:17Z
dc.date.issued 2025-09-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4484
dc.description.abstract Хэрэглэгч төвтэй болж буй өнөө цагт хэрэглэгчээ ойлгох, тодорхой сегментчлэлд хуваах, сошиал орчинд өөрсдийн брэндинг, нэр хүндтэй холбоотойгоор ямар сэтгэгдэл, хандлага түгээмэл болж буйг мэдэх зайлшгүй хэрэгцээтэй болжээ. Хэдий хэрэглэгчдийн сэтгэгдэл, хандлагыг субьектив хэмээн үзэж болох ч нэг сөрөг сэтгэгдлийн хор уршгийг дөчин эерэг сэтгэгдэл нөхөж буй тул дижитал маркетингд зарцуулагдаж буй үр ашиггүй зардлыг багасгаж, байгууллага бүрийн хянах ёстой үзүүлэлт болоод байна. Олон улсын нэр хүндтэй төсөл, үндэстэн дамнасан корпорац, байгууллагуудын ашиглаж буй түгээмэл жишээнүүд байгаа боловч Монгол улсад үйл ажиллагаагаа явуулж буй байгууллагат хийгдсэн жишээ ховор байна. Судалгааны үр дүн нь машин сургалтын аргуудыг ашиглан хэрэглэгчдийн сэтгэл хөдлөлийг өндөр нарийвчлалтайгаар тодорхойлох боломжтойг харуулсан бөгөөл шинжилгээний арга аргачлалыг байгууллагын хэрэглэгчийн үйлчилгээ, бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлт, стратегийн төлөвлөлтөд ашиглах боломжтой юм. en_US
dc.subject сентимент анализ, брэндинг, сошиал медиа, хиймэл оюун, машин сургалт, алгоритмууд, туршилт, түлхүүр үгс, өгөгдөл, үнэлгээ, гүйцэтгэл en_US
dc.title ХИЙМЭЛ ОЮУНД СУУРИЛСАН СЕНТИМЕНТ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ СУДАЛГАА БА ТУРШИЛТ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Менежмент, мэдээллийн системийн
ife.Мэргэжил.Индекс D341300
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах