СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Үйлчилгээ үзүүлэгч байгууллагаа солих хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа /Үүрэн холбооны операторын жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сандагдорж, Сайн-Од
dc.contributor.author Ишжамц, Батбаяр
dc.date.accessioned 2016-06-04T05:46:14Z
dc.date.available 2016-06-04T05:46:14Z
dc.date.issued 2016-06-04
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/434
dc.description.abstract Уг судалгаа нь Монгол улсад дугаартайгаа шилжих үйлчилгээ нэвтэрч байгаатай холбогдуулан хэрэглэгчдийн үйлчилгээ авч буй оператороо солих зан төлвийг нарийвчлан судалсан ажил юм. Судалгааны ажлын хүрээнд хэрэглэгчийн зан төлөв, тэр дундаа үйлчилгээ авч буй оператороо солих зан төлвийн талаар онол арга зүйг судалж, Монгол улсын үүрэн холбооны хэрэглэгч 393 хүний түүвэртэй судалгааг хийж гүйцэтгэлээ. Судалгааны үр дүнгээс харахад Дугаартайгаа шилжих үйлчилгээ нь манай улсад хүлээлт үүсгэж байгаа төдийгүй, үүрэн холбооны 4 оператор компаний хувьд харилцан адилгүй нөлөө үзүүлэхээр байна. Хэрэглэгчийн үйлчилгээ авч буй оператороо солих зан төлөвт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний үнэ тариф, хөнгөлөлт урамшуулал, үйлчилгээнийхээ талаарх хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж, шилжихтэй холбоотой гарч буй зардал зэрэг хүчин зүйлс нөлөөлдөг байна. en_US
dc.subject switching behavior en_US
dc.subject солих зан төлөв en_US
dc.subject үүрэн холбоо en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject хэрэглэгчийн зан төлвийн судалгаа en_US
dc.subject хэрэглэгчийн үйлчилгээ en_US
dc.subject түлхэх татах бэхлэх en_US
dc.subject дугаартайгаа шилжих үйлчилгээ en_US
dc.title Үйлчилгээ үзүүлэгч байгууллагаа солих хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа /Үүрэн холбооны операторын жишээн дээр/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах