Хураангуй:
Монгол улс болон дэлхий дахинд цахим төлбөрийн хэрэгслүүд финтек дээр суурилсан үйлчилгээнүүд хүн бүрийн өдөр тутмын хэрэглээний салшгүй нэг хэсэг болж байгаа билээ. Мөн үүнийгээ даган өрсөлдөөн нэмэгдэж буй салбарт хэрэглэгчдийн тоо хэмжээгээ нэмэгдүүлэх, үнэнч хэрэглэгчдийн авж үлдэх нь чухал сэдвүүдийн нэг болоод байна.
Энэхүү судалгааны ажлыг монгол улсад үйлчилгээгээ явуулдаг Голомт банкны финтек бүтээгдэхүүн болох “ Сошиалпэй” дижитал хэтэвч хэрэглэгчдийг хамруулан хийж гүйцэтгэсэн.