СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Хүүхдийн живх худалдан авагчдын брэндээ солих зан төлөвт нөлөөлөх хүчин зүйлийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сандагдорж, Сайн-Од
dc.contributor.author Ганболд, Номин
dc.date.accessioned 2023-05-17T12:30:24Z
dc.date.available 2023-05-17T12:30:24Z
dc.date.issued 2023-05-17
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3257
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажил нь хүүхдийн живх худалдан авагчдын брэндээ солих зан төлөвт нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг тодорхойлох зорилготой. Шинжилгээ нь 14 хүчин зүйл 76 хэмжигдэхүүнээс бүрдсэн. Өрсөлдөөн жил ирэх тусам нэмэгдэж байгаа төдийгүй хүүхдийн живхний салбар өргөжиж байгаа бөгөөд худалдан авагчийн брэнд солих зан төлөвт голлон нөлөөлж буй 6 хүчин зүйл буюу Бусад хувилбарыг эрэлхийлэх, Олны танил сурталчилах, Өрсөлдөөн, Энгийн зар сурталчилгаа, Субьектив норм, Брэндийн сэтгэл ханамжийг шинжилгээний үндсэн дээр тайлбарласан болно. en_US
dc.subject брэнд солих зан төлөв en_US
dc.title Хүүхдийн живх худалдан авагчдын брэндээ солих зан төлөвт нөлөөлөх хүчин зүйлийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах