Хураангуй:
Нийгмийн сүлжээ нь брэндүүдийн хэрэглэгчидтэй харилцах платформ болсон. Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн хөгжил, шинэ платформыг дагаад асар их сонирхол, алдартай болсонтой холбогдуулан нөлөөллийн маркетингийг хөгжүүлсэн. Брэндүүд бүтээгдэхүүнээ хэрэглэгчдэд хүргэхийн тулд зорилтот хэрэглэгчдэдээ зар сурталчилгаагаа сурталчлахын оронд нөлөөллийн маркетинг руу ханддаг болсон байна. Нөлөөллийн маркетинг нь брэндийн мэдлэгийг дээшлүүлж, үнэнч байдлыг нэмэгдүүлдэг учраас хэрэглэгчдэд ихээхэн нөлөө үзүүлдэг нь батлагдсан. Үүний үр дүнд нөлөөлөгчид хэрэглэгчийн брэндийн үнэнч байдалд хэрхэн нөлөөлж байгааг харуулах нь энэхүү судалгааны зорилго юм. Нөлөөлөгчийн хандлага, брэндийн хандлага, брэндийн оролцоо, өөртөө тохирсон байдал, брэндэд үнэнч байх зэрэг нь энэхүү судалгаанд судлагдсан таван хувьсагч юм. Судалгаанд оролцогчид нь брэндэд үнэнч байдаг эсэхийг тодорхойлохын тулд тоон аргачлалыг ашиглан онлайн судалгаа хийсэн. Санал асуулгын дүнгээс харахад нөлөөлөгч маркетинг нь брэндийн үнэнч байдалд нөлөөлдөг болохыг баталсан.