Хураангуй:
сүү, сүүн бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэл бүрэн сэргэж,салбарын өрсөлдөөний энэ үед манай улсын сүү, сүүн бүтээгдэхүүний томоохон үйлдвэрүүд хэрэглэгчдэд чиглэсэн хөгжлийн стратегийг боловсруулж, оновчтой болгосон.одоогийн байдлаар "бүтээгдэхүүний эрин", "сувгийн эрин", "харилцаа холбооны эрин"-ээс "хэрэглээний эрин"-д орлоо.
Энэхүү судалгаа нь онолыг практиктай хослуулан хөгжлийн стратегийг судалж, бизнесийн экосистемийн үүднээс шинжлэх ухаанч, тогтвортой хөгжлийн саналуудыг дэвшүүлж, сүүн бүтээгдэхүүний төлөөлөгч Yili Group компанийг жишээ болгон авч.Сүү, сүүн бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэлийн өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийж, дараа нь Yili-ийн хөгжлийн түүх, хөгжлийн байдал, компанийн зохион байгуулалт, сүүн бүтээгдэхүүний үйл ажиллагаа гэх мэт дүн шинжилгээ хийдэг.стратегийг тал талаас нь шинжлэн,SWOT, IFE, EFE матрицын загваруудыг ашиглан Yili группийн хөгжлийн гол хүчин зүйлсийг системтэйгээр үнэлж, Yil группын хөгжлийн стратеги, хамгаалах арга хэмжээг тодорхой болгосон.сүү сүүн бүтээгдэхүүний зах зээлийн хөгжлийн талаар дүгнэлт гаргасан.