СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"LOOK TV" аппликейшний үйлчилгээний чанарыг хэмжих судалгаа.

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ганболд, Болор-эрдэнэ
dc.contributor.author Төмөр, Номуунаа
dc.date.accessioned 2022-02-23T03:03:10Z
dc.date.available 2022-02-23T03:03:10Z
dc.date.issued 2022-02-23
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2680
dc.description.abstract Аливаа бизнесийн байгууллагын хувьд үйлчилгээний чанар, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний чанарын орчин үеийн чиг хандлагыг илэрхийлдэг бөгөөд жинхэнэ хэрэглэгчид төвлөрсөн менежмент болон соёлыг хөгжүүлэхэд тусалдгаараа онцлогтой. Сүүлийн жилүүдэд цахим суурьтай контентэд суурилсан технологиуд асар хурдацтай хөгжиж байгаа бөгөөд үүний ачаар бүх төрлийн кино контент, телевизийн нэвтрүүлгийг гар утаснаасаа шууд авах боломж хэрэглэгчид нээлттэй болсоор байна. Бизнесийн зах зээлд энэхүү чиглэлийн аппликейшнүүд маш олон сонголттой болж байгаа ба тэдгээрийн сүүлийн үеийн нэгэн жишээ “over-the-top” буюу бүх төрлийн кино контентийн үйлчилгээг нэг дор цогцлоосон давуу тал бүхий “Look TV” аппликейшны сонгон судалгаа хийн зарим санал зөвлөмжийг боловсрууллаа. en_US
dc.subject LOOK TV, аппликейшн, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж, үйлчилгээний чанар, E-SERVQUAL. en_US
dc.title "LOOK TV" аппликейшний үйлчилгээний чанарыг хэмжих судалгаа. en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Тэрбиш, Алтангэрэл


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах