dc.contributor.advisor |
Тэрбиш, Алтангэрэл |
|
dc.contributor.author |
Мөнхчулуун, Дөлгөөнтамир |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-22T11:47:57Z |
|
dc.date.available |
2021-06-22T11:47:57Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-22 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2380 |
|
dc.description.abstract |
Улаанбаатар хотын OTT контент платформ хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх хүчин зүйлсийг тодорхойлж, тус үйлчилгээг хөгжүүлэгчдэд зориулсан санал зөвлөмж боловсруулахад чиглэсэн.
Судалгааны өгөгдөл цуглуулалт, судалгааны өгөгдлийг санал асуулгын аргаар, 2021 оны 4 сарын 10-ний өдрөөс 2021 оны 4 сарын 24-ны өдрийг дуусталх хугацаанд Google forms платформ ашиглан, онлайн хэлбэрээр цуглуулсан. Өгөгдлийн шинжилгээ, түүвэрт тавигдах шалгуурыг хангах 410 хүнийг судалгаанд хамруулж, чанарын шаардлага хангах 400 өгөгдөл дээр өгөгдлийн шинжилгээг хийлээ. |
en_US |
dc.subject |
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж (Customer satisfaction), үйлчилгээний чанар (service quality), хэрэглэгчийн зан төлөв (customer behavior), OTT контент платформ (Over-the-top content platform) |
en_US |
dc.title |
КОНТЕНТ ПЛАТФОРМ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340100 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|