СЭЗИС - Бүтээлийн сан

КОНТЕНТ ПЛАТФОРМ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл
dc.contributor.author Мөнхчулуун, Дөлгөөнтамир
dc.date.accessioned 2021-06-22T11:47:57Z
dc.date.available 2021-06-22T11:47:57Z
dc.date.issued 2021-06-22
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2380
dc.description.abstract Улаанбаатар хотын OTT контент платформ хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх хүчин зүйлсийг тодорхойлж, тус үйлчилгээг хөгжүүлэгчдэд зориулсан санал зөвлөмж боловсруулахад чиглэсэн. Судалгааны өгөгдөл цуглуулалт, судалгааны өгөгдлийг санал асуулгын аргаар, 2021 оны 4 сарын 10-ний өдрөөс 2021 оны 4 сарын 24-ны өдрийг дуусталх хугацаанд Google forms платформ ашиглан, онлайн хэлбэрээр цуглуулсан. Өгөгдлийн шинжилгээ, түүвэрт тавигдах шалгуурыг хангах 410 хүнийг судалгаанд хамруулж, чанарын шаардлага хангах 400 өгөгдөл дээр өгөгдлийн шинжилгээг хийлээ. en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж (Customer satisfaction), үйлчилгээний чанар (service quality), хэрэглэгчийн зан төлөв (customer behavior), OTT контент платформ (Over-the-top content platform) en_US
dc.title КОНТЕНТ ПЛАТФОРМ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах