СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Санхүүгийн тайлангийн аудитаас үйлчлүүлэгчийн хүртэх үр ашиг, түүнийг нэмэгдүүлэх арга зам

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Энхтайван, Жавзандулам
dc.contributor.author Мөнхтогтох, Билгүүнжаргал
dc.date.accessioned 2021-06-17T08:12:14Z
dc.date.available 2021-06-17T08:12:14Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2198
dc.description.abstract Монгол улсад тогтвортой үйл ажиллагаа явуулж буй аж ахуйн нэгжийн тоо 59,848-94,942 (СМНСан, 2020) болж 1.5 дахин өссөн нь аудитын зах зээлийн эрэлт хэрэгцээ жилээс жилд өсөх хандлагатай байгаа ба үүнийг дагаад санхүүгийн тайлангийн аудитын үйлчилгээний чанарын түвшин, үр ашигт байдлыг хэмжих бодит шаардлага бий болжээ. Иймд санхүүгийн тайлангийн аудитын үйлчилгээний хүлээлтийн зөрүүнд нөлөөлж буй хүчин зүйлийг судлан, үр ашигт байдлыг нэмэгдүүлэх арга замыг тодорхойлох зорилготойгоор нягтлан бодогчдоос асуулгын арга болон аудиторуудаас ярилцлагын аргаар судалгаа хийсэн. Уг судалгааны үр дүнд үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж нь аудитын үүрэг хариуцлага, найдвартай байдал, үр ашигт байдал, үр дүнгийн хүлээлт буюу гүйцэтгэлээс хамаардаг болохыг тодорхойлсон. en_US
dc.subject аудитор, аудитын хүлээлтийн зөрүү, аудитын бодитой хандлага, аудитын үүрэг хариуцлага, аудитлагдсан санхүүгийн тайлангийн үр ашиг en_US
dc.title Санхүүгийн тайлангийн аудитаас үйлчлүүлэгчийн хүртэх үр ашиг, түүнийг нэмэгдүүлэх арга зам en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Нягтлан бодох бүртгэл
ife.Мэргэжил.Индекс D341400
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Бадарч, Авирмэд


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах