СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"Zaya Bilgee" гоо сайхны дэлгүүрийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжинд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Т, Төгөлдөр
dc.contributor.author Эрдэнэбилэг, Сарнай
dc.date.accessioned 2021-06-15T09:43:52Z
dc.date.available 2021-06-15T09:43:52Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2174
dc.description.abstract Сэтгэл ханамж гэдэг нь тухайн дэлгүүрээр үйлчлүүлэгчдийн дахин үйлчлүүлэх гол хүчин зүйл болдбг бөгөөд хэрэглэгчдийн “Zaya Bilgee” брэндийн хэрэглэгчдийн сэтгэгдэл дээр үндэслэн судалгаа хийн нарийвчлан тодорхойлохыг зорьсон. Энэхүү судалгаа нь үйлчлүүлэгчдэд үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлох хүчин зүйлийг судлахыг зорьсон. “Zaya Bilgee” дэлгүүрээс гоо сайхны бүтээгдэхүүн худалдан авагч үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг өндөр байлгахын тулд юу хэрэгтэй байгааг тодорхойлох гэсэн утгатай юм. Энэхүү судалгаа тоон судалгааны аргыг хэрэглэсэн ба “Zaya Bilgee” дэлгүүрийн 414 хэрэглэчдээс google form хэлбэрээр тухайн компанитай хамтран Фэйсбүүк пэйж хуудсаар дамжуулан идэвхжүүлэлт хийж онлайн байдлаар өгөгдлөө цуглуулж ажилласан. en_US
dc.subject Гоо сайхан en_US
dc.subject “Zaya Bilgee”, гоо сайхны бүтээгдэхүүн, брэнд бүтээгдэхүүн, хэрэглэгчийн зан төлөв, хэрэглэгчдийн худалдан авалт, брэнд, брэнд танигдалт, нөлөө, хүчин зүйл en_US
dc.title "Zaya Bilgee" гоо сайхны дэлгүүрийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжинд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах