Хураангуй:
Сэтгэл ханамж гэдэг нь тухайн дэлгүүрээр үйлчлүүлэгчдийн дахин үйлчлүүлэх гол хүчин
зүйл болдбг бөгөөд хэрэглэгчдийн “Zaya Bilgee” брэндийн хэрэглэгчдийн сэтгэгдэл дээр
үндэслэн судалгаа хийн нарийвчлан тодорхойлохыг зорьсон.
Энэхүү судалгаа нь үйлчлүүлэгчдэд үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлох
хүчин зүйлийг судлахыг зорьсон. “Zaya Bilgee” дэлгүүрээс гоо сайхны бүтээгдэхүүн
худалдан авагч үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг өндөр байлгахын тулд юу хэрэгтэй
байгааг тодорхойлох гэсэн утгатай юм. Энэхүү судалгаа тоон судалгааны аргыг
хэрэглэсэн ба “Zaya Bilgee” дэлгүүрийн 414 хэрэглэчдээс google form хэлбэрээр тухайн
компанитай хамтран Фэйсбүүк пэйж хуудсаар дамжуулан идэвхжүүлэлт хийж онлайн
байдлаар өгөгдлөө цуглуулж ажилласан.