СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Нүүрний арьс арчилгааны бүтээгдэхүүнийг худалдан авах сэдэлд брэнд болон бүтээгдэхүүний шинж чанар нөлөөлөх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ж, Сувд-Эрдэнэ
dc.contributor.author Энхмөнх, Нямсайхан
dc.date.accessioned 2021-06-15T09:16:34Z
dc.date.available 2021-06-15T09:16:34Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2171
dc.description.abstract Өнөөгийн бизнесийн салбарын ширүүн өрсөлдөөнд бизнес эрхлэгчид хэрэглэгчидтэйгээ урт хугацааны үр ашигтай харилцаа тогтоож, үнэнч хэрэглэгчидтэй болохыг чухалчилж байгаа тул бизнес эрхлэгчид тэр дундаа гоо сайханы бүтээгдэхүүн борлуулагчид хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжид нийцсэн үйлчилгээ үзүүлэх болон хүний гадаад гоо үзэмжид чухал нөлөө үзүүлдэг арьс болон түүний арчилгааны бүтээгдэхүүнийг чухалчилан үзэж хэрэглэгчид зөв мэдээлэл өгөх зорилгоор өөрсдөө мэдлэг мэдээлэлтэй байх хэрэгтэй. Энэхүү нүүрний арьс арчилгааны бүтээгдэхүүнийг худалдан авах сэдэлд брэнд болон бүтээгдэхүүний шинж чанар нөлөөлөх судалгааны ажил нь монгол эмэгтэйчүүдийн нүүрний арьс арчилгааны бүтээгдэхүүн худалдан авах зан төлөвийг судлах зорилготой юм. Ингэхдээ асуулгын судалгааны аргыг ашиглах ба асуулгыг онлайн хэлбэрээр Улаанбаатар хотын 400 эмэгтэй хэрэглэгчдээс авна. Судалгааны загварыг судлаач Gabriel R. D. Levrini 1, and Mirela Jeffman dos Santos нарын 2020 оны “Худалдан авах зорилгод үнийн нөлөө”-нд үндэслэн нүүрний арьс арчилгааны бүтээгдэхүүнд брэнд болон чанар нөлөөлөх сэдвийг сонгон голлох үр дүнг тайлагнав. en_US
dc.subject Нүүрний арьс арчилгаа,Брэнд,Бүтээгдэхүүний шинж чанар en_US
dc.title Нүүрний арьс арчилгааны бүтээгдэхүүнийг худалдан авах сэдэлд брэнд болон бүтээгдэхүүний шинж чанар нөлөөлөх нь en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах