dc.contributor.advisor |
Чулуунбаатар, Энхболд |
|
dc.contributor.author |
Зоригтбаатар, Ариунзаяа |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-08T06:23:26Z |
|
dc.date.available |
2020-04-08T06:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2020-04-08 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1665 |
|
dc.description.abstract |
Үйлчилгээний чанарыг үнэлэх SERVQUAL загварыг ашиглан чих, хамар, хоолойн ЭМЖЖ эмнэлгийн үйлчилгээний чанарыг үнэлэн, үйлчилгээнд гарч буй алдаа дутагдал, асуудлыг олж илрүүлэн, тэдгээрийг сайжруулах болон хүчин зүйлүүдийг судлах судалгааны ажил юм. |
en_US |
dc.subject |
ЭМЖИЖИ эмнэлэг, Төрөлжсөн эмнэлэг, SERVQUAL- чанарын хэмжих загвар, Үйлчилгээний чанар |
en_US |
dc.title |
ТӨРӨЛЖСӨН ЭМНЭЛГИЙНҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАРЫГ САЙЖРУУЛАХНЬ (“ЭМЖИЖИ эмнэлгийн жишээн дээр”) |
en_US |
dc.title.alternative |
To upgrade the service quality of specialized hospital (EMGG case) |
en_US |
ife.Диплом.Зөвлөх |
Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ |
|