СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Борлуулалтын дараах үйлчилгээний чанар ба сэтгэл ханамжид нөлөөлөх хүчин зүйлийн судалгаа /Гэр ахуйн цахилгаан барааны төрөлжсөн худалдааны компаниудын жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Т, Ууганболд
dc.contributor.author Цолмончимэг, Уранбайгал
dc.date.accessioned 2019-12-25T02:18:06Z
dc.date.available 2019-12-25T02:18:06Z
dc.date.issued 2019-12-25
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1595
dc.description.abstract Энэхүү магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажлаар Монгол улсад үйл ажиллагааг явуулж буй цахилгаан барааны дэлгүүрүүдээр үйлчлүүлсэн худалдан авагчдаас асуулгын аргаар өгөгдөл цуглуулж шинжилгээ хийсэн. Судалгааны асуулгыг боловсруулахдаа сэтгэл ханамжид 6 хүчин зүйл хэрхэн нөлөөлөхийг шалгасан ба сэтгэл ханамж нь цаашлаад худаладн авагчдын зан төлөвт хэрхэн нөлөөлөж байгааг шалгасан. Судалгаанд 390 хүний өгөгдлийг шинжилсэн ба SPSS 23 програм дээр өгөгдлийн боловсруулалт, шинжилгээг хийсэн. en_US
dc.subject борлуулалтын дараах үйлчилгээний чанар en_US
dc.subject сэтгэл ханамж en_US
dc.subject цахилгаан бараа en_US
dc.title Борлуулалтын дараах үйлчилгээний чанар ба сэтгэл ханамжид нөлөөлөх хүчин зүйлийн судалгаа /Гэр ахуйн цахилгаан барааны төрөлжсөн худалдааны компаниудын жишээн дээр/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах