СЭЗИС - Бүтээлийн сан

САВЛАГААТАЙ СҮҮ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВИЙН СУДАЛГАА /ӨВӨР МОНГОЛ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭР/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Т, Алтaнгэрэл
dc.contributor.author WURINILE, Өрнөл
dc.date.accessioned 2019-12-11T05:56:40Z
dc.date.available 2019-12-11T05:56:40Z
dc.date.issued 2019-12-11
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1564
dc.description.abstract Хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа нь тухайн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, сурталчилгааны ажилд хүмүүст туслах үйлдэл үзүүлэхэд чиглэсэн. Байгууллагын маркетингийн менежмент нь зөвхөн хэрэглээний хэрэгцээг бие даан судалж чаддаггүй бөгөөд зөвхөн хэрэглэгчдийн талаарх цогц, гүнзгий судалгаа, тэдний зан байдал нь корпорацийн маркетингийн ажилд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Энэхүү судалгаа нь хэрэглэгчийн зан төлөвийг судлахаас эхэлж, орчин үеийн хэрэглэгчийн зан төлөвийн онцлог шинж чанарыг нэгтгэж, улмаар хэрэглэгчийн зан төлөвийн талаарх судалгаа шинжилгээний иж бүрэн, зөв ойлголтыг бий болгодог бөгөөд үүний үндсэн дээр судалгааны аргын шинжлэх ухаан, чухал хэсгийг харуулдаг. Байгууллагын маркетинг нь зөвхөн хэрэглэгчийг хөгжүүлэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг бөгөөд хэрэглэгчийн зан байдал нь тухайн компанийн маркетингийн байдалд чухал нөлөө үзүүлдэг, мөн компанийн өрсөлдөх чадвараа дээшлүүлэхэд хувь нэмэр болдог. Энэхүү судалгаа Хөх хотын савалгаатай сүү хэрэглэгчдийн зан төлөвийг тодорхойлж. Үүний тулд Өвөр Монголын нийслэл хотын 535 худалдан авагчдаас санал асуулган аргаар судалгаа авч сүү үйлдвэрлэгчдэд санал зөвлөмж боловсруулсан болно. en_US
dc.subject савалгаатай сүү,хэрэглэгчдийн зан төлөв,өрсөлдөх чадвар en_US
dc.title САВЛАГААТАЙ СҮҮ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВИЙН СУДАЛГАА /ӨВӨР МОНГОЛ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЖИШЭЭН ДЭЭР/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах