Хураангуй:
Хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа нь тухайн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, сурталчилгааны ажилд хүмүүст туслах үйлдэл үзүүлэхэд чиглэсэн. Байгууллагын маркетингийн менежмент нь зөвхөн хэрэглээний хэрэгцээг бие даан судалж чаддаггүй бөгөөд зөвхөн хэрэглэгчдийн талаарх цогц, гүнзгий судалгаа, тэдний зан байдал нь корпорацийн маркетингийн ажилд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Энэхүү судалгаа нь хэрэглэгчийн зан төлөвийг судлахаас эхэлж, орчин үеийн хэрэглэгчийн зан төлөвийн онцлог шинж чанарыг нэгтгэж, улмаар хэрэглэгчийн зан төлөвийн талаарх судалгаа шинжилгээний иж бүрэн, зөв ойлголтыг бий болгодог бөгөөд үүний үндсэн дээр судалгааны аргын шинжлэх ухаан, чухал хэсгийг харуулдаг. Байгууллагын маркетинг нь зөвхөн хэрэглэгчийг хөгжүүлэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг бөгөөд хэрэглэгчийн зан байдал нь тухайн компанийн маркетингийн байдалд чухал нөлөө үзүүлдэг, мөн компанийн өрсөлдөх чадвараа дээшлүүлэхэд хувь нэмэр болдог.
Энэхүү судалгаа Хөх хотын савалгаатай сүү хэрэглэгчдийн зан төлөвийг тодорхойлж. Үүний тулд Өвөр Монголын нийслэл хотын 535 худалдан авагчдаас санал асуулган аргаар судалгаа авч сүү үйлдвэрлэгчдэд санал зөвлөмж боловсруулсан болно.