СЭЗИС - Бүтээлийн сан

АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН БҮС НУТГИЙН ЯЛГАВАРТАЙ БРЭНД ХӨГЖҮҮЛЭХ НЬ (Хөвсгөл аймгийн жишээн дээр)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.author Батаа, Алтантуяа
dc.date.accessioned 2019-06-17T04:22:23Z
dc.date.available 2019-06-17T04:22:23Z
dc.date.issued 2019-06-17
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1352
dc.description.abstract Аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэх, төрөлжүүлэх оролдлого хийх, аялал жуулчлалын үйлдвэрлэлийн өгөөжийг нэмэгдүүлэхэд төр, хувийн хэвшил, орон нутгийн иргэд анхаарч байгаа энэ үед тухайн орон нутаг бүр өөр өөрийн гэсэн брэнд бүтээгдэхүүнийг санаачлан хөгжүүлэхэд анхаарах цаг болсон. Монгол орны хувьд нүүдлийн уламжлалт соёл, амьдралын хэв маяг, байгалийн унаган төрх байдалд тулгуурласан аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүнийг олон улсын болон дотоодын зах зээлд санал болгож байна. Гэвч энэ бүтээгдэхүүн нь бие биенээ даган дууриах хандлагатай байгаа нь өнөөгийн жуулчдын хувьд сэтгэл хангалуун буцаах, аялал жуулчлалын компаниудын хувьд бүтээгдэхүүний ялгарах стратеги байхгүй болж зэх зээлд өрсөлдөх чадваргүй болж байгааг анзаарч тус судалгааг хийлээ. en_US
dc.subject аялал жуулчлал en_US
dc.subject бүтээгдэхүүн en_US
dc.title АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН БҮС НУТГИЙН ЯЛГАВАРТАЙ БРЭНД ХӨГЖҮҮЛЭХ НЬ (Хөвсгөл аймгийн жишээн дээр) en_US
dc.type Thesis en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах