dc.contributor.advisor |
Дамба, Гэрэлмаа |
|
dc.contributor.author |
Батсүмбэр, Мөнгөнцэцэг |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-11T05:55:47Z |
|
dc.date.available |
2019-06-11T05:55:47Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-11 |
|
dc.identifier |
Мастер |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1326 |
|
dc.description.abstract |
Үйлчилгээний чанарт олон хүчин зүйл нөлөөлдөг бөгөөд тэдгээрийн нэг нь
үйлчилгээний процессийн оновчтой загварчлал, үйл ажиллагааг зөв хуваарилах байдаг. Монгол улсын үүрэн холбооны компаниудын үйлчилгээний процессийн өнөөгийн байдлыг судалж, судалгааны үр дүн болон экспертийн үнэлгээний үр дүнг ашиглан үүрэн
холбооны салбарын үйлчилгээг сайжруулах санал, зөвлөмж боловсрууллаа |
en_US |
dc.subject |
үйлчилгээний процесс, процессийг сайжруулах |
en_US |
dc.subject |
Блүпринт, процессийн зураглал, үүрэн холбооны үйлчилгээний чанар, алдаа, үйлчилгээний чанарын зөрүү |
en_US |
dc.title |
Үүрэн холбооны салбарын үйлчилгээний процессийг сайжруулах нь |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|
ife.Диплом.Зөвлөх |
б, Идэрсүрэн |
|