СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Үүрэн холбооны салбарын үйлчилгээний процессийг сайжруулах нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Дамба, Гэрэлмаа
dc.contributor.author Батсүмбэр, Мөнгөнцэцэг
dc.date.accessioned 2019-06-11T05:55:47Z
dc.date.available 2019-06-11T05:55:47Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1326
dc.description.abstract Үйлчилгээний чанарт олон хүчин зүйл нөлөөлдөг бөгөөд тэдгээрийн нэг нь үйлчилгээний процессийн оновчтой загварчлал, үйл ажиллагааг зөв хуваарилах байдаг. Монгол улсын үүрэн холбооны компаниудын үйлчилгээний процессийн өнөөгийн байдлыг судалж, судалгааны үр дүн болон экспертийн үнэлгээний үр дүнг ашиглан үүрэн холбооны салбарын үйлчилгээг сайжруулах санал, зөвлөмж боловсрууллаа en_US
dc.subject үйлчилгээний процесс, процессийг сайжруулах en_US
dc.subject Блүпринт, процессийн зураглал, үүрэн холбооны үйлчилгээний чанар, алдаа, үйлчилгээний чанарын зөрүү en_US
dc.title Үүрэн холбооны салбарын үйлчилгээний процессийг сайжруулах нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх б, Идэрсүрэн


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах