СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Байгууллагын соёлыг Денисоны загвараар үнэлэх нь /Арилжааны телевизүүдийн жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Дамба, Гэрэлмаа
dc.contributor.author Базаррагчаа, Доржханд
dc.date.accessioned 2019-06-10T05:12:07Z
dc.date.available 2019-06-10T05:12:07Z
dc.date.issued 2019-05-02
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1321
dc.description.abstract 2018 оны байдлаар Монгол Улсын хэмжээнд 160 гаруй телевиз үйл ажиллагаагаа явуулж байна. Энэ салбарт хэт олон телевиз үйл ажиллагаа явуулж байгаа нь арилжааны телевизийн орлогын эх үүсвэр болох зар сурталчилгааны үнийг бууруулахад хүргэж байна. Мөн ойрын жилүүдэд хурдацтай хөгжиж байгаа сошиал орчин иргэдийн мэдээлэл авах гол хэрэгслүүдийн нэг болсон. Телевизүүд рейтингээ өсгөхийн тулд өндөр үнээр гадаадын контент, форматыг худалдан авч эхэлсэн. Энэ нь телевизийн зарлагыг огцом өсгөхөд нөлөөлсөн. Салбарын хувьд гурван жил дараалан алдагдалтай ажилласан байна. Маш хурдтай хувьсан өөрчлөгдөж байгаа энэ салбарын орчинд дасан зохицож, өөрчлөгдөх нь байгууллагын урт хугацаанд оршин тогтнох үндэс болно. Байгууллага бүтцийн болон стратегийн өөрчлөлт хийх явцад байгууллагын гишүүдийн соёлыг удирдан чиглүүлж зан төлөвшил, итгэл үнэмшлийг нэг болгон залах нь байгууллагад өөрчлөлтийг амжилттай авчрах хүчин зүйлсийн нэг юм. Ийм учраас уналтад байгаа байгууллагад ашиглахыг зөвлөдөг Денисоны аргыг ашиглан арилжааны телевизүүдийн соёлыг үнэлж сайжруулах зарим нэг санал зөвлөмж боловсруулсан юм. en_US
dc.subject Байгууллагын соёл en_US
dc.subject Соёл en_US
dc.subject Денисоны загвар en_US
dc.subject арилжааны телевиз en_US
dc.title Байгууллагын соёлыг Денисоны загвараар үнэлэх нь /Арилжааны телевизүүдийн жишээн дээр/ en_US
dc.title.alternative THE ANALYSIS OF ORGANIZATIONAL CULTURE WITH THE DENISON MODEL /COMMERCIAL TV/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах