dc.contributor.advisor |
Ч, Энхболд |
|
dc.contributor.author |
Төмөрбаатар, Батчимэг |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-10T03:21:11Z |
|
dc.date.available |
2019-06-10T03:21:11Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier |
Мастер |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1316 |
|
dc.description.abstract |
Энэхүү мастерийн зэрэг горилсон судалгааны ажилдаа Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулж буй дотоодын болон олон улсын сүлжээ зочид буудлууд болох Holiday Inn, Novotel, Corporate Hotel Convention Centre, Hotel Nine зэрэг 4 зочид буудлыг судалгааны обьект болгон сонгон авсан. Эдгээр зочид буудлуудаар үйлчлүүлсэн үйлчлүүлэгч нараас түүвэрлэн санал асуулгын аргаар өгөгдөл цуглуулсан ба судалгаанд нийт 351 хүн хамрагдсан болно.
Судалгааны асуулгын анкет нь SERVQUAL загвар дээр суурилсан ба онолын загварын дагуу өгөгдлийн боловсруулалтыг хийж, үр дүнгийн шинжилгээг хийсэн. Судалгааны боловсруулалтандаа IBM SPSS Statistics 23 программыг ашигласан. |
en_US |
dc.subject |
Зочид буудал, Сүлжээ зочид буудал, Үйлчилгээний чанар, Зочид буудлын үйлчилгээний чанар, SERVQUAL загвар |
en_US |
dc.title |
СҮЛЖЭЭ ЗОЧИД БУУДЛУУДЫН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАРЫГ SERVQUAL ЗАГВАРААР ҮНЭЛЭХ НЬ |
en_US |
dc.title.alternative |
STUDY ON ASSESSMENT OF HOTEL CHAIN SERVICE BY SERVQUAL MODEL |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|