dc.contributor.advisor |
С, Сайн-Од |
|
dc.contributor.author |
Лайбуу, Баярсайхан |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-08T11:33:59Z |
|
dc.date.available |
2019-06-08T11:33:59Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-08 |
|
dc.identifier |
Мастер |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1314 |
|
dc.description.abstract |
Зах зээл хөгжихийн хэрээр барилгын компаниуд илүү өндөр ашигтай тансаг зэрэглэлийн бүтээгдэхүүн дээр төвлөрч тухайн төрлийн худалдан авагчдын шийдвэр гаргалтад гол нөлөөлөгч хүчин зүйлсүүдийг ойлгохыг хүсдэг болсон байна. Хэдий тийм ч энэ талаар энэ чиглэлийн бүтээгдэхүүний хүртэхүй талын үнэ цэнэ худалдан авах шийдвэр зан төлөвт нөлөөлдөг талаар харьцангуй бага судалгаа хийгдсэн байна. Онолын хувьд тансаг зэрэглэлийн ангилалын бүтээгдэхүүнүүд болох цүнх, хувцас, үнэт эдлэл, машин зэрэг нь өөр төрлийн хүртэхүйн үнэ цэнэтэй холбогддог; таснаг зэрэглэлийн бүтээгдэхүүн хэрэглэж заншсан худалдан авагчид өөрийн эд баялаг, загварын чиг, болон нийгмийн хүрээллийг ил гаргахыг хүсдэг. Харин таснаг зэрэглэлийн үл хөдлөх хөрөнгө орон сууцны худалдан уг сэтгэл хөдлөлийн үнэ цэнэ ижил байдаг болов уу? Орон сууц худалдан авагчид бусад төрлийн тансаг зэрэглэлийн бараа бүтээгдэхүүн худалдан авагчидтай ижил зан төлөв, хүртэхүйн үнэ ижил байх болов уу? Энэ бол цэвэр онол болон парактикийн зааг дээр яригдах асуудал юм. |
en_US |
dc.subject |
Тансаг зэрэглэлийн орон сууц, Хүртэхүйн үнэ цэнэ, Орон сууц худалдан авагчдын зан төлөв, Нөлөөлөх хүчин зүйлс, функционал хүчин зүйл, Биет бус үнэ цэнэ, брэнд |
en_US |
dc.subject |
Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES |
en_US |
dc.title |
ТАНСАГ ЗЭРЭГЛЭЛИЙН ОРОН СУУЦ ХУДАЛДАН АВАГЧДЫН ХУДАЛДАН АВАХ ШИЙДВЭР ГАРГАЛТАД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|