СЭЗИС - Бүтээлийн сан

“ЭБСС” ХХК-ИЙН ӨВЛИЙН ШИНЭ КУРТКИЙГ МОНГОЛЫН ЗАХ ЗЭЭЛД ШИНЭЭР НЭВТРҮҮЛЭХ МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Батмөнх, Ганшагай
dc.contributor.author Энхсайхан, Сэргэлэн
dc.date.accessioned 2019-05-07T12:32:19Z
dc.date.available 2019-05-07T12:32:19Z
dc.date.issued 2019-05-07
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1282
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлаар “ЭБСС” ХХК-ийн үндэсний үйлдвэрлэлийн бүтээгдэхүүн болох өвлийн курткаг монголын зах зээлд шинээр нэвтрүүлэх боломжийг судлахыг зорьсон. Ингэхдээ эхлээд зах зээл болон шинэ бүтээгдэхүүний зан төлвийн онол арга зүйн судалгаа хийсэн ба үүний дараа бизнесийн орчны шинжилгээгээр орчны нөлөөллүүдийг судалж, хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгааг эмпирик байдлаар хийж, эцэст нь маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулсан болно. en_US
dc.subject өвлийн куртик en_US
dc.subject зах зээлийн судалгаа, куртик, хэрэглэгчийн зан төлөв, маркетингийн төлөвлөгөө en_US
dc.title “ЭБСС” ХХК-ИЙН ӨВЛИЙН ШИНЭ КУРТКИЙГ МОНГОЛЫН ЗАХ ЗЭЭЛД ШИНЭЭР НЭВТРҮҮЛЭХ МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах