СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Цахим номын Азбүүк аппликейшныг хөгжүүлэх маркетингийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Шагдар, Эрдэнэбуян
dc.contributor.author Энхболд, Бат-Эрдэнэ
dc.date.accessioned 2019-02-01T10:31:51Z
dc.date.available 2019-02-01T10:31:51Z
dc.date.issued 2019-02-01
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1162
dc.description.abstract Дэлхий дээрх цахим ном (eBook) хэрэглэгчдийн тоо жил ирэх тусам өсч байгаа билээ. 2017 оны сүүлийн байдлаар зөвхөн цахим ном уншигч хэрэглэгчдийн тоо 512.1 саяд аль хэдийн хүрчээ. Эх сурвалж: (https://www.statista.com) Магадгүй энэ тоо цаашид хэд ч болж өсөх магадлалтай юм. Яагаад дэлхий даяар цахим номыг цаасан номноос илүүд үзэх болов? Түүнчлэн монголчуудын цахим номын тухай ойлголт, хэрэглээ ямар түвшинд байгааг тодорхойлох, монголын зах зээлд нэвтрээд байгаа цахим номын төлөөлөл болох Азбүүк аппликейшныг хөгжүүлэх замаар хэрэглээг нь нэмэгдүүлэх маркетингийн төлөвлөгөө юм. en_US
dc.subject Азбүүк цахим номын аппликейшн en_US
dc.title Цахим номын Азбүүк аппликейшныг хөгжүүлэх маркетингийн төлөвлөгөө en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах