СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"Юмэко" тавилгын үйлдвэрийн маркетингийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Лхагвасүрэн, Эрхэмбаяр
dc.contributor.author Баасанжав, Одмарал
dc.date.accessioned 2019-02-01T10:25:41Z
dc.date.available 2019-02-01T10:25:41Z
dc.date.issued 2019-02-01
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1157
dc.description.abstract Монгол Улсын тавилгын зах зээлийн 52 хувийг БНХАУ, БНСУ, Польш, ОХУ, Итали, БНГУ зэрэг орнуудаас импортлон оруулж ирдэг бэлэн тавилга эзэлдэг байна. Харин 2016 онд батлагдсан шинэ хууль болох импортоор орж ирж буй хатуу бэлэн тавилгын татварыг нэмэгдүүлсэн нь дотоодын тавилга үйлдвэрлэгчдэд илүү боломж олгож бэлэн тавилга үйлдвэрлэлийн зах зээл өсөх таатай нөхцөл бүрдэж байна. Энэхүү хагас жилийн маркетингийн төлөвлөгөөг “Юмэко” дотоодын тавилгын үйлдвэрт зориулан боловсруулав. en_US
dc.subject Маркетингийн хагас жилийн төлөвлөгөө en_US
dc.title "Юмэко" тавилгын үйлдвэрийн маркетингийн төлөвлөгөө en_US
ife.Диплом.Зөвлөх Тамир, Төгөлдөр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах