СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Service blueprint арга ашиглан үйлчилгээний менежментийг сайжруулах нь/Чойжин ламын сүм музейн жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Чулуунбаатар, Энхболд
dc.contributor.author Болор, Магсаржав
dc.date.accessioned 2018-11-14T04:22:40Z
dc.date.available 2018-11-14T04:22:40Z
dc.date.issued 2018-11-14
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1116
dc.description.abstract Чойжин Ламын Сүм музейн үйлчилгээний менежментийг сайжруулах зорилготой, тухайн байгууллагын бодит жишээн дээр үйлчилгээний зураглалыг боловсруулж, алдаа дутагдлыг илрүүлж, санал зөвлөмжийг боловсруулсан болно. en_US
dc.subject Музей en_US
dc.subject Museum en_US
dc.subject Choijin Lama Temple Museum en_US
dc.subject Чойжин Ламын Сүм музей en_US
dc.subject Service blueprint en_US
dc.subject Үйлчилгээний зураглал en_US
dc.subject creative industry en_US
dc.subject cultural industry en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.title Service blueprint арга ашиглан үйлчилгээний менежментийг сайжруулах нь/Чойжин ламын сүм музейн жишээн дээр/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах