СЭЗИС - Бүтээлийн сан
Service blueprint арга ашиглан үйлчилгээний менежментийг сайжруулах нь/Чойжин ламын сүм музейн жишээн дээр/
Нэвтрэх
Нүүр хуудас
→
Эрдмийн ажил
→
Дипломын ажил
→
Бакалаврын зэрэг горилсон дипломын ажил
→
Бизнесийн удирдлагын бакалаврын диплом
→
Бизнесийн менежмент /Өдрийн хөтөлбөр - Бакалавр/
→
Бүтээлийг харах
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Service blueprint арга ашиглан үйлчилгээний менежментийг сайжруулах нь/Чойжин ламын сүм музейн жишээн дээр/
Болор, Магсаржав
URI:
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1116
Огноо:
2018-11-14
Хураангуй:
Чойжин Ламын Сүм музейн үйлчилгээний менежментийг сайжруулах зорилготой, тухайн байгууллагын бодит жишээн дээр үйлчилгээний зураглалыг боловсруулж, алдаа дутагдлыг илрүүлж, санал зөвлөмжийг боловсруулсан болно.
Дэлгэрэнгүй мэдээллийг харах
Энэ бүтээлд байгаа файлууд
Нэр:
Magsarjav-Bolor.pdf
Хэмжээ:
3.428Mb
Формат:
PDF
Тайлбар:
Thesis
Харах/
Нээх
Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.
Бизнесийн менежмент /Өдрийн хөтөлбөр - Бакалавр/
Хайлт
Хайлт
Энэ бүрдэл
Дэлгэрэнгүй хайлт
Харах
Мэдээллийн сан
Бүлэг болон бүрдлүүд
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Энэ бүлэг
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Миний хаяг
Нэвтрэх
Бүртгүүлэх