СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Мобайл банкаар үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сандагдорж, Сайн-Од
dc.contributor.author Сайханзориг, Оюундалай
dc.date.accessioned 2018-11-12T03:07:14Z
dc.date.available 2018-11-12T03:07:14Z
dc.date.issued 2018-11-12
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1082
dc.description.abstract Монгол улсад техник технологи хөгжихийн хэрээр арилжааны банкны салбарууд мөн адил технологийн чадварыг ашиглан, түүний тусламжтайгаар хөгжсөөр байна. Уг дипломын судалгааны ажлын зорилго нь Мобайл банкаар үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлохоос гадна түүнд нөлөөлж буй хүчин зүйлс, цаашид Мобайл банкны үйлчилгээг ашиглах эсэх, дутагдал зэрэг судалгаанд тохирох шинжилгээнүүдийг хийж, зөвлөмж боловсруулна. Тодруулах судалгааны аргыг ашигласан ба түүврийн хэмжээг 400 гэж тодорхойлсон. Судалгааг биечлэн болон онлайн хэлбэрээр аван шинжилгээ хийсэн. en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject судалгаа шинжилгээ en_US
dc.subject өрсөлдөгч en_US
dc.subject үйлчилгээний чанар en_US
dc.subject хэрэглэгчийн зан төлөв en_US
dc.subject e-satisfaction en_US
dc.subject servqual en_US
dc.subject сэтгэл ханамж en_US
dc.subject үйлчлүүлэгч en_US
dc.subject мобайл банк en_US
dc.title Мобайл банкаар үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Чулуунбаатар, Энхболд


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах