Хураангуй:
Уг судалгаа нь Монгол хэрэглэгчдийн амьдралын үнэ цэнийг cудлаач Кахлийн найман хүчин зүйлээр тодорхойлон, эдгээрийг хувь хүний хувьсагч болон амьдралын хэв маягтай (AIO загвараар тодорхойлсон) харьцуулан шинжлэх зорилготой. Нийт гурван таамаглал дэвшүүлсэн ба Монгол хэрэглэгчдийн амьдралын үнэ цэнт зүйлсийг бусад улс орны хэрэглэгчдийн үнэ цэнийн эрхэмлэлтэй харьцуулж үзэв. Мөн хэрэглэгчдийн үнэ цэнт зүйл нь хувь хүний хүчин зүйлсийн нэг болох наснаас хамааран ялгаатай байсан бөгөөд энэ нь амьдралын хэв маягт нөлөөлдөг болох нь батлагдсан болно.