dc.contributor.author |
Э, Одонтамир |
|
dc.contributor.author |
Ж, Сувд-Эрдэнэ |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-25T05:18:26Z |
|
dc.date.available |
2017-09-25T05:18:26Z |
|
dc.date.issued |
2017-09-25 |
|
dc.identifier.isbn |
978-99978-1-044-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/743 |
|
dc.description.abstract |
Нийгмийн инноваци хэмээх ойлголт нь сүүлийн 15 жилийн хугацаанд эрчимтэй хөгжиж байгаа ойлголт бөгөөд тогтвортой маркетингийн хүрээнд хамаарах нийгмийн маркетингийн ойлголтын голлох хэсэгт хамаардаг бөгөөд энэ төрлийн үйл ажиллагаа ч улс орон бүрт идэвхтэй нэмэгдсээр байна. Нийгмийн инновацийг тодорхойлох бүрдэл хэсэгт тухайн улс орны нийгмийн инновацийн талаар баримтлах бодлого, түүнд зарцуулах санхүүжилт, энртепренершипийн хөгжил, нийгмийн оролцоог авч үздэг бөгөөд эдгээр нь тухайн улс орны эдийн засгийн үзүүлэлтээс ихээхэн хамаарч, мөн уялдаатайгаар эдийн засгийн хөгжлийн түлхэц болдог хүчин зүйлс юм. Энэхүү нийтлэлд нийгмийн инноваци гэж юу болох, түүний бүрдэл хэсгүүд, хэмжих арга хэрэгслийг тайлбарласан болно |
en_US |
dc.description.sponsorship |
СЭЗИС |
en_US |
dc.language.iso |
mng |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
СЭЗИС-ийн ЭШХ-ын илтгэлүүдийн эмхэтгэл №8;20 |
|
dc.title |
Нийгмийн инноваци, түүнийг хэмжихтэй холбоотой асуудлууд |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |