СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Нийгмийн инноваци, түүнийг хэмжихтэй холбоотой асуудлууд

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.author Э, Одонтамир
dc.contributor.author Ж, Сувд-Эрдэнэ
dc.date.accessioned 2017-09-25T05:18:26Z
dc.date.available 2017-09-25T05:18:26Z
dc.date.issued 2017-09-25
dc.identifier.isbn 978-99978-1-044-1
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/743
dc.description.abstract Нийгмийн инноваци хэмээх ойлголт нь сүүлийн 15 жилийн хугацаанд эрчимтэй хөгжиж байгаа ойлголт бөгөөд тогтвортой маркетингийн хүрээнд хамаарах нийгмийн маркетингийн ойлголтын голлох хэсэгт хамаардаг бөгөөд энэ төрлийн үйл ажиллагаа ч улс орон бүрт идэвхтэй нэмэгдсээр байна. Нийгмийн инновацийг тодорхойлох бүрдэл хэсэгт тухайн улс орны нийгмийн инновацийн талаар баримтлах бодлого, түүнд зарцуулах санхүүжилт, энртепренершипийн хөгжил, нийгмийн оролцоог авч үздэг бөгөөд эдгээр нь тухайн улс орны эдийн засгийн үзүүлэлтээс ихээхэн хамаарч, мөн уялдаатайгаар эдийн засгийн хөгжлийн түлхэц болдог хүчин зүйлс юм. Энэхүү нийтлэлд нийгмийн инноваци гэж юу болох, түүний бүрдэл хэсгүүд, хэмжих арга хэрэгслийг тайлбарласан болно en_US
dc.description.sponsorship СЭЗИС en_US
dc.language.iso mng en_US
dc.relation.ispartofseries СЭЗИС-ийн ЭШХ-ын илтгэлүүдийн эмхэтгэл №8;20
dc.title Нийгмийн инноваци, түүнийг хэмжихтэй холбоотой асуудлууд en_US
dc.type Article en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах