Хураангуй:
Хүрээлэн буй орчны асуудлуудад хэрэглэгчид хэрхэн хандаж буй хандлагыг тодорхойлох зорилготойгоор хийгдэж байгаа судалгаа юм. Манай хэрэглэгчдийн хувьд хүрээлэн буй орчны асуудлуудад хандах хандлага, зан төлөв өөр өөр байгаа юм. Тиймээс ялгаатай хандлага гаргаж буй шалтгаан нь юу болохыг тодорхойлон гаргасан. Хэрэглэгчдийн хүрээлэн буй орчны асуудлуудад хандах хандлагыг тодорхойлсоны үндсэн дээр байгууллагууд ямар маркетингийн стратеги баримталвал зохистой болох . Цаашлаад хэрэглэгчид хүрээлэн буй орчны ямар асуудлуудад илүү их анхаарлаа хандуулдаг болохыг тодорхойлон гаргасан.