Хураангуй:
Энэхүү судалгааны ажлын хүрээнд миний бие “24/7 study space” үйлчилгээг зах зээлд нэвтрүүлэх боломжийг судалсан. Нийт 3 хэсгээс бүрдсэн бөгөөд 1-р хэсэг маань буцах холбоосын аргын дагуу ашиглаж өөрийнхөө шийдвэр гаргалтыг үе шат бүр дээр хийсэн болон 2-р хэсэгт тоон болон чанарын арга зүйг хослуулан ашигласан. Харин сүүлийн хэсэгт үйлчилгээнийхээ танилцуулга, онцлог давуу талыг судалж, гадаад болон дотоод орчны шинжилгээ хийн өөрийнхөө бизнесийн боломж, аюулыг гаргаж ирж, манайхтай өрсөлдөж болохуйж бусад өрсөлдөгчийнхөө бизнест шинжилгээ хийсэн. Энэ бүгдээсээ үндэслэн өөрт хэрэгцээтэй төлөвлөлт бүрийг хийсэн.