Хураангуй:
Олон нийтийн сүлжээ, тэр дундаа фэйсбүүкийн Монгол
хэрэглэгчид өнөөгийн байдлаар 2 сая хүрсэн нь бизнес эрхлэгчид болон судлаачдын
анхаарлыг ихээхэн татаад байгаа юм. Тиймээс олон нийтийн сүлжээг ашиглан
бүтээгдэхүүнээ борлуулах нь бизнес эрхлэгчдийн хувьд бизнесийн шинэ гарц болж
байгаа өнөө үед ямар төрлийн контент хэрэглэгчдэд хэрхэн нөлөөлж буйг судлах нь
чухал болоод байгаа юм. Үүний тулд судлагдсан байдлын судалгааг хийж интернет
хэрэглээ болон контентийн талаарх онолын судалгааг хийн судалгааны төлөвлөгөөг
боловсруулсан юм. Судалгааг ажиглалтын судалгаа, хэрэглэгчийн судалгаа, худалдаа
эрхлэгчийн судалгаанаас бүрдэж байна. Ажиглалтын судалгаа нь хоѐр групп сонгон
авж түүн дээр сарын туршид постлогдож байгаа гоо сайхны бүтээгдэхүүн борлуулах
постуудыг түүж авсан байгаа юм. Ажиглалтын судалгаанд үндэслэн түлхүүр үгсийг
түүж аван хэрэглэгчийн судалгааг боловсруулна. Хэрэглэгчийн судалгааг фэйсбүүк
идэвхтэй хэрэглэдэг 123хүнээс авсан бөгөөд уг хүмүүсийн интернетээр худалдаа
эрхлэхэд контент нөлөөлдөг эсэхийг шалгаж үзэх юм. Харин худалдаа эрхлэж буй 20
хүнээс худалдаа эрхлэгчийн контентэнд хандах хандлагын талаарх судалгааг авж
хэрэглэгч болон худалдаа эрхлэгч хоѐрын хоорондох зөрүүг тус тус гаргах юм.