Хураангуй:
Жижиг дунд үйлдвэрлэл эрхлэгчдэд тулгамдсан асуудлуудын нэг болох үйлдвэрлэсэн болон импортоор оруулж ирсэн бараа бүтээгдэхүүн, мөн үйлчилгээг хэрхэн хямд зардлаар хэрэглэгчдэд сурталчилж, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, улмаар байнгын худалдан авагч хэрэглэгчдийг бий болгох замаар борлуулалтыг өсгөх, тогтвортой байлгахад орчин үеийн интернэт технологи, сошиал медиа, түүний арга хэрэгслүүдийг хэрхэн ашиглах талаар судалгаа хийж, тухайн асуудлыг шийдвэрлэх боломжит хувилбаруудыг санал болгох нь энэхүү судалгаа, шинжилгээний ажлын гол зорилго юм